2007年6月26日星期二

豐富的晚餐

首先解釋一下點解我地晚餐會叫外賣先,就係因為今日屋企4個老人家回鄉,不過媽咪&老豆明天下午會回來。

今晚晚餐我地叫左

〝元綠外賣速遞〞,其實我地都唔想,因為元綠既壽司不及當年,但係肥仔想食〝冷辣辣麵〞,所以都別無他選。但今次冷辣辣麵就失敗~味道好淡
,所以我自行加左沙律醬~就好味D,而娣婦所選既蠔情卷&天婦羅海蝦壽司,
都麻麻地,蠔情卷係3個圓形兜中間果碟,我以為用飯包住一隻生蠔,但係娣婦食剩一舊,我拎黎影相時突然趺左舊生蠔,咁我就問娣婦其餘2件係咪咁,佢話之前2件係食到少少生蠔,咁樣我就覺得其怪,究竟係點樣包既呢?今餐整體上都係一般

 

冷辣辣麵

吉列炸蝦卷

蠔情卷


沒有留言:

發佈留言