2007年6月29日星期五

米奇畫版 ※ 侄仔至愛



前日下午,收到〝樂團〞打電話黎我之前訂既〝米奇晝版〞有貨可以隨時去拎,咁我就順便約琦琦尋日食lunch,因為琦琦公司在〝樂團〞附近,同埋琦琦有扭蛋比我,點解~會有扭蛋比我,有一個故事,當時阿B都未出世。


有一日,我、肥他&大肚〝淋 dum〞既娣婦行街經過一間扭蛋舖,以前我都會扭,但係識左老公後帶我去買一套平過扭,我就只會睇下有咩新野出左,而肥仔平時都唔會扭,但係比佢見到其中一部有〝史迪仔〞加上吹氣就諗住等阿B白白時玩,為左個仔梗係扭喇,好哀唔哀未扭到史迪仔就扭到米奇,天啊~我原本諗住買,而家又要扭,要一套一定會有重覆,我&肥仔拎左我地所需之後,我將重覆既分給各好友,而琦琦係其中一個。阿B出世後非常鍾意咬史迪仔滑板

,終於比佢咬爛左,所以我就問下邊個仲有係到,琦琦揾到有3個扭蛋分別係〝史迪仔〞、〝唐老鴨〞&〝維尼熊〞,我就拎左2個留番〝維尼熊〞比鍾意既琦琦。


邊個都唔可以拎我個至愛~滑板



米奇晝板



至愛滑板


沒有留言:

發佈留言