2007年6月3日星期日

Wii

嘩!加油丫!

近日成日聽人玩

Wii話好好玩又可以減肥,終於尋日去左阿哥屋企玩Wii,阿B仲睇到眼都唔眨,有時好肉緊有時又好留心。初初的game有D幾好玩,如果話可以減肥就唔多覺,但當我玩Boxing時就知喇,對於我黎講運動量好大

之前玩其他game都冇咩野,當我玩緊boxing既時候佢地一邊笑一邊叫我行後D,因為佢地怕我會打爛個電視、其他野和打到對手,事關我真係全身都郁晒,我都知我玩緊果時D動作又騎呢又攪笑,我仲知道肥仔錄低左添,我以前玩跳舞毯佢地都成日笑我,每次我玩這種遊戲佢地都係笑到碌地,玩完我全身都濕晒,我地已經開左冷氣玩。

今朝起身個2隻手都好痛,因為平時冇做運動尋日咁郁實痛,Wii可唔可以減肥我就唔知,但我覺得適合我怕一個人做任何事,你可以一邊打機一邊做運動就唔會悶喇!

你隻手指唔好阻住我睇喇!


沒有留言:

發佈留言