2007年6月12日星期二

喜愛食物

卡樂B:香草芝士薯片



我係好鍾意食零食,前日去惠康我見到有包新口味既卡樂B薯片係

香草芝士味薯片,因為我之前未見過,就當佢係新野,所以我就買左預備夜晚同肥仔&娣婦一齊試下,呢個薯片食落似白汁既味道都唔錯架。於是尋日又去買多一包,但又比我見到珍珍香辣味,平時珍珍原味好鹹,而香辣味鹹味適中和帶點輕辣,我覺得好味,加上唔係成日有貨,我梗係即刻拎一包,而另外一個來自亞洲美食既香辣雞味(中辣),因為我想試新野,所以買左。

表妹尋日係鄉下黎買奶粉回去比佢個女食,順道拎茘枝比我地,我就將一D茘枝放入雪櫃~預備凍食,雖然茘枝不是好大粒,但係多水好甜,而且通常都係細核~


1 則留言:

  1. 誠意邀請閣下,一「吃」該內容有特別意義的行山書精神食糧內容。
    可能妳會感覺,如今香港地還有當中的綱誌人物、景點和事件存在。
    [版主回覆12/01/2008 15:30:00](Empty)

    回覆刪除