2007年6月11日星期一

~Bistro Smap~ 來自日本的Smap x Smap烹飪書

好幾年前好興買〝番皂〞日劇睇,而Smap既電視節目亦都有〝番皂〞買,以我鍾意草彅剛&木村

梗買黎睇喇,我覺得廚藝比併形式與鐵人料理差不多,每次睇我都笑到碌地,點知係其中一集比我睇到佢地有出書,
試問我點去日本買呢?唯有算吧喇!咁大家會覺得好奇怪,點解我會有呢本書,仲要係來自日本,就係因為我以前公司係日本果邊既office有一個日本人同事幫我買,我叫一個與他認識耐而且熟絡D既同事幫我問下佢可唔可以幫我買
,佢應承幫我搵有就幫我買,結果好快就收到用速遞寄過黎既書
而且佢仲唔收我錢,無論係工作上和朋友上果個日本人都好好架
,真係唔該晒!

Smap x Smap本烹飪書全部都係日文,佢識我而我又唔識佢,好在我大嫂&娣婦都識日文,所以咁近城皇廟我就叫左娣婦幫我翻譯左一D食譜做中文。 

Smap成員:中居正廣、木村拓哉、稻垣吾郎、草彅剛、香取慎悟

SMAP X SMAP 係一個由SMAP自94 年開始主持的電視節目。節目入面大約分為三個部份,烹任比賽、搞笑短劇和卡拉OK混合唱!其中短劇有很多人物, SMAP 五位成員會施展渾身解數扮鬼扮馬。例如木村會扮 Leonardo DiCaprio 同埋P仔,草剪會扮殭屍,中居會扮計算小姐,慎吾會扮 Dennis Rodman , 吾郎亦有他的 G-Shock 趣劇。SMAP 五子還會親自煮番幾味比試烹調功夫。

日本有雜誌搞了一個SMAP X SMAP 最受歡迎的項目選舉,最受歡迎係隊長中居正廣的計算小姐,而 SMAP入廚房鬥煮飯就第二位。咪以為佢地好水皮,比賽起來好認真,次次請兩、三個嘉賓去試食,而睇佢 地煮起來,就知到事前做足工夫。

本書一共有3章:

I章:Welcome to Bistro SMAP

II章:Bistro SMAP Special Recipe

III章:Bistro SMAP x STAFF etc.




Smap廚藝比賽場地


沒有留言:

發佈留言