2007年6月26日星期二

姑姑媽~扭蛋 ※熊貓姐姐食lunch



尋日天氣非常炎熱,早上我、姑姑媽就陪太公&太婆去買野回鄉,之後太公&太婆回家,而我&姑姑媽就同

熊貓姐姐(琦琦姐姐)食lunch,因為下午等爺爺&嫲嫲放工後就起程回鄉。

在預期中早到達目的地,所以姑姑媽就背住我到處逛逛,突然在我眼前有好多扭蛋機

,姑姑媽發現到有一款係
發聲公仔電話繩,就扭左一隻藍色狗狗比我,姑姑媽話肉酸一陣食完lunch再扭多一隻,按狗狗的肚面額會着燈&講〝I Love You〞好得意架
,之後就去餐廳等熊貓姐姐喇,熊貓姐姐見到都話隻狗顏色咁奇怪,初時熊貓姐姐話我成日望住佢笑
讚我乖,但係以我天真活潑的性格
一陣就蹦蹦跳~熊貓姐姐話讚錯左。熊貓姐姐話我瘦左,姑姑媽話但係高左,當熊貓姐姐抱
我時拎住我隻
肉手就發覺我有好多肉,話我似肥老豆。食完lunch姑姑媽真係帶我去再扭多一隻,今次係係咪靚好多呢
,今日真係好開心

 

藍色狗狗

可愛豹豹

一套6款發聲電話繩


沒有留言:

發佈留言