2007年6月20日星期三

再戰宜家傢俬(沙田)


今日都唔知去邊到好,等到老公起身已經下午1點幾,我地食完brunch之後都3點幾,但都係唔知去邊,咁為有整下野又諗下喇,突然記得之前連續2個星期老公都話去宜家傢俬食晚飯,但係我話唔去出面好熱&唔知收幾多點,因為我之前見九龍灣好似6點幾canteen已關門。今日想出街又唔知去邊,所以我就同老公講去宜家傢俬。

在我差不多到新城市中央廣場時有一段小插曲,就係唔知係咪我隻波鞋都覺得熱要抖氣抑或肚餓,我突然向前拐一拐隻鞋就開大口,我頓時變了腳有毛病的人,有時老公又取笑我喎,點算呢

老公:一陣買對新鞋。

我:未必合心水。

老公:一陣睇下宜家有冇鞋膠賣。

我:邊會有丫,人地賣傢俬。

終於上到宜家門口見到宜家職員係counter到,我心諗用膠紙打雙黏住隻鞋,但係我行既時候膠紙與鞋底就會有一個空間其他人咪睇到,咁肉酸

,行唔通。

老公:問下佢有冇膠紙〝痴〞住隻鞋。

我:點〝痴〞丫!唔通用膠紙綑實隻鞋丫!

老公:係丫!係丫!(一邊笑一邊講)

我:唔得架喎。

但係我就走左去問有冇鞋膠買,佢話冇。跟住我地就坐扶手電梯上,我地去左canteen睇下幾點關門,原來營業時間10:30-21:30,所以我地行返去入口shopping完先食,我地又經過頭先個counter。

老公:問有冇膠紙。

我:話膠紙唔得架,你點〝痴〞。

老公:將膠紙打雙底面都有黏力。

再行多幾步諗諗下同老公講用膠紙應該得,我隻腳踩落地張膠紙會比我踩扁左,其他人咪唔知囖。之前我的想法是錯~我真係蠢蠢!老公問人借左3張膠紙,我地就坐係梳化到〝痴〞鞋,之後我地就行畢全程去食野喇,其實我地有買野,但係全部放低晒,因為老公話食完先拎!

今次款式同上一次差不多,只是意式長通粉→白汁海鮮長通粉&香橙雞扒→啤酒朱扒併蘋果茸,老公緊係食燒牛肉喇,而我就試啤酒豬扒併蘋果茸,另外加多一碟薯條&10粒肉丸,今次既豬扒好食過上次既雞扒,我地都食得好飽丫,跟住我地就去拎張櫈,我諗住比阿B玩&扶住起身,而飲管上次我見阿哥屋企差唔多用晒,咁我咪順手買囖!我地比完錢去小食部買左筒餅&每人一杯雪糕添,雪糕($2)又好食又平過麥麥($2.5),今日好滿足


沒有留言:

發佈留言