2007年6月7日星期四

地墊


上星期去買地墊比阿B,去到

得阿Phoo冇米奇
,售貨員話要米奇就同我訂,我係
米奇粉絲緊係訂喇
。夜晚同肥仔講,佢話之前係果到都見到有張米奇好靚想買,但屋企有張眠被被阿B當地墊用,所以冇買,我訂時售貨員又形容唔到咩樣,我估可能係肥仔話果張,點解我會買?因為地墊方便好多,有污穢抺就可以,眠被有污穢要拎去洗又要拎去乾,幾麻煩。

尋日下午收到電話地墊有貨,我話明天才去拎,但到傍晚阿B食奶中埸休息時見到阿B好想出街,我同阿B講一陣去街街,阿B一聽到即刻

好肉緊碌大隻眼大叫
,肥仔聽到即刻擰轉頭望同阿B講食完奶去街街,結果都係食唔晒就一行4人去,因為剛好娣婦返。

我係間黎村訂都要行15分鐘先到,順便可以同阿B散步吸下新鮮空氣,回家途中阿B訓左,我地就係公園坐等阿B訓多一陣。阿B見到我抺地墊

笑得好開心,小朋友真係易氹。


沒有留言:

發佈留言