2007年6月15日星期五

端午節





我屋企向來都係提前做節,因為不用排長龍買燒肉&雞。


今次我預備整春卷&咖喱雞翼,所以尋日已經將春卷既材料炒好,但木耳浸多左,我見既然如此就加插碗仔翅做我地既下午茶。今次春卷包左34條,但我炸左23條,因為有其他餸我怕食唔晒。由於春卷售罄&整過好多次就不用問意見啦,而咖喱雞翼我以前都有煮,但不是用呢種方法,今次我係跟書整印度咖喱,所以我就問佢地意見,佢地都話好食

,但肥仔話葡汁雞翼香D、咖喱雞翼好食D,而老公話雞翼未入味,我自己就覺得咖喱味唔香,可能係我用牛奶&椰汁方面多左,又冇加返多D咖喱粉。


小貼士:


自己經驗:春卷皮開封後可以用保鮮紙包好放回袋內,再用三文治袋入好放入冰箱儲存,我試過放3個月都可以用。


阿蘇話:春卷包好後可以放入冰箱儲存或即炸來吃,最耐可以存放一個月。


1 則留言:

  1. 終生收入 若您也想在不影響正職工作的前提下 , 多增加一份額外收入 , 在家上網工作系統可以幫助您 . 了解更多盡在 www.mayli.ws 部落格 http:// hk.myblog.yahoo.com/mayli637   PS: 謝謝您的閱讀。如果您不感興趣,很抱歉打擾您 !! 祝版主豬事如意。 ^______^

    回覆刪除