2007年7月15日星期日

不定期聚會

我真係越黎越怕夏天,因為好熱~
熱到唔想郁,有時係屋企唔郁都會流汗。我最鍾意冬天,天氣清涼,著衫又靚D~我好貪靚架。

今日約左朋友聚會,我諗左成朝都諗唔到著咩衫,其實係今日之前我已經諗著咩衫,因為我又會〝阿茂整餅〞,到時天氣咁熱又係廚房點好呢?真係諗到我頭都大埋。終於決定左,但係我爭札左好耐先換衫,因為真係好熱,但係換完衫我已經成身汗,天啊~救命丫~熱死我喇!

攪到我行到成個機械人咁,因為熱出汗條牛仔褲黏住我隻腳,
好辛苦丫~我非常不喜歡這感覺

整裝待發~出發走到烈日當空的街上,
真係想有人發明有可以隨身攜帶既冷氣機就好喇!與朋友們會面後食完早餐+午餐,就去其中一個朋友家〝耍樂作戰〞一番,我當然〝阿茂整餅〞喇。大家都行到身水身汗,所以一齊抖抖~嘆冷氣
,抖完我就去開工,一進入廚房與客廳簡直係
〝天堂
與地獄。我一邊整一邊留汗,不過唔緊要,因為我既信念就係
〝人人為我、我為人人〞只要成功,而大家又食得開心就值得,。

當日我與老公分開作戰,我留守〝地獄廚房〞,而老公就係〝四方城〞,雖然好熱,但係有老公時不時入黎睇我又奉上冰凍飲品

,咩都唔記得晒喇!
真係心都甜~So Sweet
製作蛋糕仔時發生左一些意外,就係我電話響,咁我叫老公聽喇,係肥阿哥打黎問野,因為我有野叫肥阿哥整,於是老公叫我,就係係我分開蛋白與蛋黃之際我擰轉頭應老公,
不慎倒瀉左蛋白~真係激死我

老公:唔緊要喇!再分過。

我:冇晒蛋喇。

老公:之前朋友話有2-3隻。

我:我已經用左一隻,得返一隻。

老公:用埋佢囉。

我:我點知頭先倒瀉左幾多。

老公:一隻。

我:你又知?

老公:係一隻,你信我,係一隻。

我:梗係唔止一隻喇,倒左咁多。

老公:咁我而家去買,你出去打住先。

我:好~你一陣去買。

老公:你出去打住先。

我:我要整野。

其實我都知唔關老公事,但係唔知點解當時真係好嬲。我唔係真係要佢去買,但係我點都要聽到佢講呢句我先收手,大家係咪覺得我好〝朗禮〞、〝橫蠻〞

,可能係被屋企寵壞,但係我只係家人與老公係咁。之後老公都有入黎問係咪要買,我話整緊唔洗喇,所以今次蛋白份量少左1/3多D,但係都一樣咁好食,而蛋撻都好食,但朋友覺得個撻皮甜左一D,我都同意。

製作過程比預期中的快,平時要到夜晚差不吃飯前才能完成,但今次整完都係6點幾,我仲可以打幾舖~真開心。老公本應由輸變嬴,但係我接手打就輸~輸左少少,唔緊要有成功既作品足補償返夠我開心lu。

好好味~蛋撻


食譜:http://hk.myblog.yahoo.com/jw!e4FTxkCfHxiNryF7_X3Kboo-/article?mid=680&prev=-1&next=676


滴滴式式~蛋糕仔

蛋糕仔食譜:http://hk.myblog.yahoo.com/jw!e4FTxkCfHxiNryF7_X3Kboo-/article?mid=147&fid=16


沒有留言:

發佈留言