2007年7月19日星期四

大個仔係我

殊!唔好嘈住我開餐。

大家好我

〝一歲〞喇!之前有好多野有得睇冇得食,而家有好多野可以食喇。今日肥老豆、媽媽、伯伯、伯娘、丈丈、姑姑媽帶我去沙田〝BB餐廳〞同我慶祝生日,但係原來間餐廳營業時間到晚上7:00,我地去到已經是7點多D,我真係好想食,好在肥老豆話明天再黎過,我地影左一D相就走左lu。之後我地又去左宜家傢俬食晚飯,都好有我喜歡的薯仔,我仲食雞肉添丫,係我第一次食,好味道、營養高。以下都有一些BB餐廳的介紹架!

坐係到做咩架!

冇得食都影下相!

BB餐廳門口

餐廳門口旁有2個BB車位,入門口直望就有3個綠色框坐位(後面就係廚房),左手邊有飲品機&零食販賣機各一部,而右手邊就有BB餐廳的menu。

轉右手邊直望就見到2間餵捕母乳的房間,右邊就有2張BB高椅櫈,而左手邊有3張床換片和一個洗手的地方,對面仲有2張換片的床。



在洗手的地方旁邊有一個好得意既垃圾桶。

西田"嬰兒餐廳"及"嬰兒護理室"投入服務簡介

 1.設施
BB餐廳
‧設有3個嬰兒安全座位,旁為父母座位
‧餐單專為離乳時期(5個月-15個月)嬰兒而設
‧餐單劃分為5 - 6個月(學吞期)、 7 - 8個月(學啖期) 、 9 - 11個月(學嚼期) 及12個月或以上(學吃期)
‧膳食採用日本和光堂嬰兒食品製作,清潔衛生
‧餐單由日本和光堂營養師制定,營養均衡
‧共8款菜單,款式每6個月更新一次
‧自助售賣機 (嬰兒小食及飲品)

BB護理室
‧6張換片小床
‧濕紙巾及紙尿片免費提供
‧洗手盤
‧2間獨立母嬰哺乳室
‧冷熱水供應
‧暖奶器
‧休憩座位
‧定時進行清潔消毒

2.服務
‧嬰兒車駐車處
‧備有電子探熱針供借用
‧定期舉辦育嬰及營養講座,為父母提供最新育兒資訊
‧推廣 ” Tam Tam Club” ,為會員提供購物優惠及親子活動
‧快捷訂購嬰兒貨品
‧自選嬰兒禮物籃

3.培訓
‧挑選2位儀容大方、笑容可親及具育兒經驗的員工
‧進行專業培訓,由和光堂營養師專程從日本飛來香港,教授嬰兒護理室運作須知及製作嬰兒餐技巧
‧於餐廳開業前提供實習機會,使其熟練服務客人的標準及步驟


沒有留言:

發佈留言