2007年7月19日星期四

大個仔一歲喇

前幾日老公同我講今日放半日假,我就好奇怪,因為以前叫佢放假陪我都話唔得話公司有好多野做,連我病都冇放過假陪我,所以我就進問點解?佢話之前拎左半日假,餘下半日要今個月放埋佢,所以就選星期五(老公返5日,但星期六通常都要返工),哦~原來如此!但係佢仲有28日大假未放(佢公司都唔比人放假既)。我發覺今個星期五原來係阿B〝一歲生日〞,跟住我就同老公講,不如星期五帶埋阿B約琦琦食lunch,再同阿B行一陣街,跟住夜晚約肥阿哥、阿嫂、肥仔、娣婦一齊去沙田宜家傢俬食飯,順道去沙田西田百貨的BB餐廳同阿B慶祝生日,一切已安排好了。

今日早上阿B7:30就起身,一如以往食完奶後眼訓又唔訓,但係就會係9:00-10:00到會再訓,可是今日係11:30才睡,原本我預算在11:45到出發,因為我唔想次次都坐〝的士〞去,所以我係12:00就用背帶背起阿B,點知臨尾一下弄醒左阿B,以阿B〝野性的性格〞就緊係唔再訓喇。我落遲了一個站,因為我記憶中好似下一個站下車會近我目的地多些,

天啊~我記錯左去左好遠,我原本係係〝福來邨〞頭落車,而家就係差不多到〝屯門公路遠〞附近的工業區先落車,我即刻打電話比琦琦&老公要遲些先到,在烈日當空下背住阿B行返去〝荃錦中心〞,真係有想死既感覺
,老公叫我行入去〝愉景新城〞起碼有一段路可以冷氣,雖然有冷氣,但我都係不停流汗。

琦琦已在餐廳等我地,老公比我還遲到達餐廳,我一見到老公就將阿B交比佢,因為我要抺汗。我地睇緊食乜時,突然手臂上有一點水點滴下,這是我的汗。琦琦見到阿B都覺得佢瘦左,我話係丫~之前唔舒服唔多食野,不過琦琦話都幾墜手。吃完lunch後,行左一陣街就返屋企,因為阿B要返去食奶、訓一陣&洗白白。肥仔5點幾就返到屋企洗白白,到左約定時間我地就係屋企樓下巴士站與肥阿哥會合,而阿嫂&娣婦就係沿途巴士站等,我地落車後第一時間就去BB餐廳已7點多些,我地去到覺得其怪不用等位,而且很少人,因為在網上睇到呢間BB餐廳時常人山人海&須要等位,但我地只見到一個工作人員忙着、有一個BB食緊野、一個剛剛走就別冇其他BB,正當我地相討選餐&四周參觀時,正在餵BB用餐的父母對我地說這裡是晚上7點關門,我地就即刻問工作人。

我地:可唔可以整到一份BB餐比我地?

工作人員:唔好意思,唔可以。因為煲水的煲已關了電源。

我地:咁有冇外買?

工作人員:呢到冇外買的。

我:呢到有幾多個位?

工作人員:有3個位係固定、有2個位BB高椅,共5個位,但遲D會擴充。

點解咁耐都冇得食架?

點解隔離姐姐有得食?

阿B面上掛着失望的面容,因為佢見到人地有得食自己冇得食,肥仔見到咁樣就話明天同阿B再黎,我地唯有帶阿B影相留念。阿B走的時候扭計
,但真係冇辦法都要走,阿B唯有
〝希望在明天〞

影相留念!到此一遊!

我地去到宜家開餐,例牌有牛牛,而另一樣係咩~就係〝燒春雞〞。嘩!隻燒春雞好靚丫~好耐未試過原隻雞用手撕黎食喇~味道都唔錯。肥阿哥吃〝燒春雞〞外,還order左個〝兒童餐〝肉醬意粉〞,阿嫂話肥阿哥怕唔夠食,而肥仔吃牛牛外,還order左〝燒春雞〞,因為娣婦只吃沙律,怕佢唔夠隻雞同佢share。阿B初初都只係食薯仔,之後我地加埋雞肉比佢食,佢好鍾意食。我地吃過晚飯後,在宜家行了一陣,到走的時候我、老公&肥仔都食番杯香滑雪糕先走。阿B就係咁樣這了一歲的生日。

食唔到〝兒童餐〞,食美味薯仔補番!

靚靚〝燒春雞〞

兒童餐〝肉醬意粉〞



沒有留言:

發佈留言