2007年7月30日星期一

壽星公



尋日返到屋企就見到阿B個頭瘀左,原來係頭先係肥阿哥屋企又再次親吻大地,但阿B依然都係咁頑皮。今晚阿B係最後一餐奶中場休息時,我坐在餐枱上寫Blog,我看見娣婦由房抱出廳放地下,之後入房取回奶樽時,我跟住睇過阿B係地爬都冇野,同平時一樣,點知突然〝砰〞一聲,阿B個頭撞落我坐緊既櫈腳上,我即時抱起阿B,見到佢個頭就好似〝壽星公〞,我心諗要唔要去睇醫生呢?我即刻打比老公報告情況,

我以為係再撞番尋日瘀的地方,因為都係好輕微的撞~平時都會有,但都不會有任何損傷,今次竟如此~勁!見此情況即刻烚雞蛋幫阿B〝碌碌〞,再睇真D這傷是新的,真淒涼,阿B〝對不起〞!


2 則留言:

  1. 嘩.......真係撞得好勁喎.....一定好痛!!! 

    回覆刪除
  2. 係丫~不過,佢喊左一陣就冇事,佢係一個奀皮仔 !

    回覆刪除