2007年7月19日星期四

番薯味雪糕

回味無窮~番薯味雪糕 (試完味先記得影相

)


剛過去的星期六,原本諗好下午1時多起行去油麻地〝二德惠〞買麵粉,用黎預備明天(星期日)做蛋撻&蛋糕仔的,

但係天氣實在太熱
,使我都
唔多想出街,另外阿B唔舒服睡了
,家中得老人家我又唔放心放低阿B,但娣婦放工要幫阿B買尿片未返,到阿B睡醒已3點幾,我打比娣婦,原來她正在回家途中,見到她後她便說肥仔話一陣收工與阿B去公園或行街。我有見及此便同老公講不如唔去油麻地叫埋佢地去荃灣,我可以順道去〝橘子烘焙〞買麵粉,打比肥仔問下~都冇問題,我又記起不如叫埋阿嫂去,不過阿嫂要遲少少先,因為太熱~
要抖暑(哈~哈~
講笑咋),肥阿哥公司食自助餐,所以唔去。

我地到達荃灣後吃過下午茶,再去買麵粉,阿嫂就與我地會合,今次終於唔係我決定晚餐食乜~係肥仔是也。肥仔之前都帶過我去食,佢話果到既

羅宋湯好好味,但次次去都唔係佢之前飲的味道,但與其他餐廳相比已是幾好,而食物都OK,仲有如果你吃餐會有雪糕做甜品,果到D雪糕味好濃郁&好好味。今次雪糕的味道係我地未食過的,而肥仔聽到之前有個客話唔係雲呢拿雪糕,但我地睇佢個樣同雲呢拿雪糕沒有什麼大差別,咁究竟係咩味呢?當我食第一啖既時候~唔,我知係咩味喇~卡卡
,就係
〝番薯味雪糕〞,佢地唔信係番薯味,仲話係餐廳的員工自己整,我好肯定係番薯味,我就即刻問伙記咩味既雪糕,

伙記:係〝番薯味雪糕〞。

我:Yeah~Bingo!

(心想) 跟住我問係咪自己整架。

伙記:唔係~係買返黎。

我:咁我問邊到有得買呢?

伙記:係〝阿波羅〞買的。

我唔吃番薯都覺得好味,但係我比老公試,老公就唔多喜歡,因為老公不太喜歡吃零食,而雪糕都係鍾意食綠茶,其次就係士多啤梨。其他人都異口同聲話〝好味〞。我上過去阿波羅的網址揾唔到有〝番薯味雪糕〞買,下次去阿波羅雪糕屋問下先。

阿波羅網址:http://www.appolo.com.hk/


沒有留言:

發佈留言