2007年8月23日星期四

自家製海蜇 (內附食譜)

之前見到有個Blog友仔仔好鍾意食〝海蜇〞,佢想知道點整,而我知道我伯娘識整就應誠左問下伯娘,今日終於有結果喇!但係伯娘趕住接孫放學,希望我沒有記錯。係未有相睇,因為我未整,我會盡快去實踐架喇!大家密切留意!

伯娘話要用

浙江海蜇才好吃
因為浙江才是正式上海海蜇〞
,佢買HK$96/斤,出面可能買HK$100多D/斤,就算平都唔會平過HK$90/斤。
〝海蜇〞浸2日,即是你今日下午浸要到後日下午才可以吃。

 

                                                                                                                             

自家製海蜇

材料:

浙江海蜇    

調味料:

幼鹽                    適量

麻油                    適量

熟油                    適量

配料:

火腿                    適量

做法:

1.            將火煺切絲,備用;海蜇疊好後切條。

2.            開水喉用水沖海蜇,一邊水沖一邊用手〝禁〞下&〝渣〞下。

   u      因為〝海蜇〞好〝污租〞,所以用水沖時要用手〝禁〞下。

3.            1日,用水浸1-2個鐘後就要換水,在換水時又要重覆用手〝禁〞下&〝渣〞下,要不繼重覆這步驟。

   u          沖水時用手〝禁〞下&〝渣〞下,可以令海蜇薄D&爽口D

4.            2日,用水浸1-2個鐘後就要換水,在換水時又要重覆用手〝禁〞下&〝渣〞下,要不繼重覆這步驟。

5.        用水洗淨後,隔水再用凍滾水浸洗。

6.            用筲箕隔水,之後加幼鹽用手撈勻。

   u          不要用太多鹽,因為怕會太醎。

7.            加麻油、熟油、火絲一起撈勻,即成。

貼士:

l        如喜歡吃辣的朋友可以改用辣麻油撈海蜇,如都不夠辣就可以吃時點辣椒油。

l        將芝麻炒香後,加在海蜇上更加香。

l        西芹切絲炒好後都可以做配料。

 


3 則留言:

  1. 真係寫得好鬼死詳細喎! thanks

    回覆刪除
  2. 你唔好讚我喇!我咁耐先覆你,我都有D唔好意思,但係我仲有2個地方唔太清楚,有時間再問過先。

    回覆刪除
  3. 自家製海蜇好厲害啊! 食落一定索索聲好爽口

    回覆刪除