2007年8月25日星期六

蠢蠢、Kawaii、攪笑Pizza

朋友家中的盆栽!

上星期,朋友約了尋日聚一聚,約了下午2:30,各自食野,再在其中一個朋友家中等,所以趁今次聚會順便拎老公壞左既電腦給

〝屋主〞修理,其實上次肥阿哥已幫我整過,已經可以用,但唔知點解用左一次又壞了,因為他常常幫我修理電腦,所以就做了一個〝焗藍莓芝士餅
回敬他。我&老公食完野後,就即刻完成尋日〝焗藍莓芝士餅〞的最後工序~舖面後~出發。

到步後就立即送部電腦給

〝屋主〞檢查
,跟住我就參加聚會中必備項目就係
〝打馬吊〞〝屋主〞問部電腦有咩問題,我地話〝咇咇〞聲,〝屋主〞就好疑惑,我就即刻望入電腦房,唉!點解〝run〞緊既,〝屋主〞話之前〝Set〞鍺左一D野,而家修正左~冇事喇。〝屋主〞話下次打比佢先,再透過電話醫,唔得才拎比佢醫。哎呀!頭先老公抱住〝牛龜〞咁大,而重既〝Hardisk〞........〝蠢蠢〞。

〝打馬吊〞其間大家都有問過幾次關於〝今晚食D乜〞的問題,每次都係冇答案,其實出街&叫外賣都冇咩好食~〝麥麥〞

&〝肯德基〞又熱氣、〝Pizza Hut〞又貴又唔係太好食、〝壽司〞我地咁多人又要叫好多,終於有個小朋友話食〝Pizza〞,我地冇叫〝Pizza Hut〞,而order左另一間,可是我都唔知咩名~都OK,平過〝Pizza Hut〞,我擇左一個〝Pizza〞好得意架~有好大塊蛋係面架,好似〝咸蛋超人〞架,這個〝Pizza〞唔係得個樣,除外型得意~味道還不錯。

你話得唔得意?

其實係

〝打馬吊〞期間我已留意到這2個擺設,之前係表姐家中見過朋友送~用好多張紙摺疊而成的〝Melody〞,今次居然係〝Mickey〞&〝Minnie〞,我就係食完飯後就幫佢地影左幾幅相~Yeah!

嘩!我至愛既〝米奇〞丫~


沒有留言:

發佈留言