2007年8月16日星期四

我要努力向上

喂!大家一齊朝拜~



前日阿B半夜4點幾就起身,唔肯訓跟住去開奶,但都係食左少少,我就叫娣婦訓等我睇住阿B,攪到5點幾才睡。點知今日又係半夜起身,但係係半夜3點幾,我又係叫娣婦訓先,今次仲大鑊食左少少奶就開始玩,攪到肥仔&阿媽都起左身,我地叫阿媽訓先,阿B爬黎爬去又扶住野起身,肥仔話阿B個樣大個左,而我就覺得阿B行為大個左。

大家一齊跟我黎!

突然,阿B扶住D野起身,之後沒有依靠任何野企係到,其實這情況之前都有試過幾次,但沒有這次的穩定&持久,我好想影相,但這些非常難捕捉。到4點幾肥仔就睡了,剩我一人與阿B,阿B繼續爬來爬去,他爬入房,由於床係比普通高一些,所以有一條小梯,阿B爬~爬~爬~上去床,今次我終於影到相喇,這動作今個月才懂,但阿B可以爬上去太公&太婆的床已是上個月的事。到5點幾才睡,我趁他睡了就寫Blog,因為阿B大左小睡,我都沒太多時間寫Blog,最後我早上6點幾才睡,之後7點幾打比老公叫佢起身,平時太攰~成日都冇打,阿B早上9點到又醒左。

阿B尋日&今日都不願進食、睡、成日扭計,而且上星期開始流鼻水,加上天氣轉,我好擔心阿B又病,希望沒事吧


1 則留言:

  1. HI...小魔怪, 我諗我同你有一, 兩面之緣. 因為阿B個媽咪, 哈....係我表妹, 最初我睇到阿B O既相我覺得好似係我表妹個仔, 但係因為我未親眼見過佢, 不過後來我表妹 SEND 過 D相俾我睇, 我就知道原來我地係見過面, 就係O係表妹結婚O既時候應該見過你呀. 哈....估唔到無意之中搵到你個BLOG. 哈....  同你SAY 個 HI!!! 先. 

    回覆刪除