2007年8月15日星期三

美心芝士麵包



前幾日媽咪係

〝美心〞買左個唔知咩名既麵包,好似一個〝特大Pizza〞切開幾件、表面有碎芝士、包內有正方粒芝士做餡,所以我自名為〝芝士包〞,由於我整薩其馬整到好肚餓,但我想整完先食,因為我想影相,但係肥仔一知道就已經食左,好在阿媽尋日&今日都有買,所以可以補影一幅完整的相。

雖然,芝士味不是太濃,但你可以每一啖都咬到芝士,對於我係一個〝芝士怪〞黎講都滿足。今日問左阿媽幾多錢~售價$12-。

 


3 則留言:

  1. 我都買過這個"芝士包"來吃,很不錯呢~!!

    回覆刪除
  2. 有次見到個人係美心攞住禁大個包出門口,嚇親添呀,原來就係呢個包,等我都買個試下先!!我都係cheese fans!!

    回覆刪除
  3. 我都食過呢個包呀~真係好大塊,而且面頭都有芝士絲,入面又有芝士粒,真的好芝味呢

    回覆刪除