2008年12月2日星期二

暢所欲言

今朝我6點幾就起身,咁早係因為9點要帶阿B去到〝協康會〞,當我上到巴士就電話響,〝協康會〞姑娘話佢病左今日取消,若果佢早D既話我就可以晏D先上去,又或者行路回娘家,咁又唔可以怨任何人既,因為人家都唔想。


尋晚成晚醒,又要早起個人好攰,我係床到眠一眠,但阿B又間中來找我,好似想我陪佢咁,我諗住係晏晝先去公園,見有太陽,佢又唔舒服就早D帶佢去公園玩,玩下曬下。


十點幾出門,阿B去到公園,佢當然開心喇!我11點幾就帶阿B去〝吉野家〞吃飯,我要避開lunch潮,可能未餓衰仔唔食飯,食完再玩多陣就搭車回娘家,返到去阿B自動上床瞓左。


今日約左7點,為方便朋友可以快回家照顧囝囡,就約係〝AMP〞等,我on the way朋友來電reconfirm,佢6點40分已在等候,我都唔差6點45分到。大家食乜都冇所謂,我頭先上網係Openrice略略睇過食D乜?就帶佢週圍行下目標,最後揀左〝紅螞蟻〞。


〝紅螞蟻〞十幾年前都一齊食過,我地兩個一碰頭,就會變成一個虛,我成日以為十幾年冇見,計計下原來都係6、7年啫!冇見呢幾年有好多事發生在她身上,而我就沒什麼大事發生。


我地係無所不談,乜都可以講,即係冇秘密,又會傾到雞啄唔斷。原本我想整蛋糕送比佢,但係今朝咁又點整到呢,佢叫我唔介意整左就速遞去佢家,我緊係唔介意喇!我地order左一個飯和一個湯麵,但唔記得咩名堂,係知喇~實係改到D名好鬼好聽架嘛!



豬軟骨湯麵~麵質麻麻,豬軟骨冇咩特別,但個湯就好好味。



黑椒牛仔骨焗飯~好夠黑椒味,其他都係平平喇!呢碟飯吃不完,因為朋友而家夜晚好少食飯和麵類,而我要Keep Fit。



大家都拎錢結帳,我比錢佢又比返我,大家拉剧左一陣,我覺得太肉酸喇!真係好似D師奶咁!所以我就屈服左。我就堅持要請佢食雪糕,我地行去food court睇下,經過滿記又冇咩想食,朋友又話唔吃都得,但我堅持要,因為唔好意思嘛!然後去左〝de dolce Gelato Italiano〞試雪糕,最後買左一杯,我諗住買2杯,朋友話一杯share夠,味道係開心果和唔知焦糖乜野。


我地食下又傾下,我食食下都冇吃,越食越甜,朋友將它消滅。食完佢又陪我行左陣書局,佢有朋友住附近,諗住我地散水後搵佢傾下計,但佢朋友8點幾就瞓左,之後我又陪佢去搵野,跟住就散band。



今晚老公約左開心果姐姐和高達叔叔陪佢食飯,佢地又係係〝觀塘〞,所以我散band後就去搵佢地。佢地係〝觀塘廣場〞3樓行緊,我由〝AMP〞行去搵佢地,去到2樓已經被3樓既佢地截住,佢地落嚟搵我,然後又行回去〝AMP〞,早知唔行過來喇!


佢地想食糖水,過到去睇下相機,又行下書局,然後就去滿記食糖水。食糖水時開心果姐姐話老公〝唔怪之得,話去觀塘食你冇議意喇!原來係咁。〞,高達叔叔都好讚同,其實,老公又諗住接埋我回家嘛!


左上係老公〝涼粉海底椰〞、右上係高達叔叔〝芒果西米露〞;左下係開心果姐姐,而右下就係我既〝楊枝金露豆腐花〞。開心果姐姐問老公〝點解你成日都係食呢款?〞,我搶答〝因為佢唔吃糖水,若然要吃就只係這款〞,所以老公去到那裡吃湯水必定是這款。



9 則留言:

  1. ar B 近排點呀?
    個ice cream正唔正呀?
    成日都睇到有得賣~~
    [版主回覆12/03/2008 16:43:00]阿B近排被傳染病左,睇左2次醫生,不過不是太嚴重。雪糕呢兩隻味麻麻,但上次食果隻味好味D。

    回覆刪除
  2. 可以暢所欲言真係好開心架 ~ ~ ~

    回覆刪除
  3. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年12月3日 上午12:38

    好多選擇, 我諗我一定每樣食d 啫 能夠暢所欲言係好難得嫁

    回覆刪除
  4. 所以如果同朋友食飯, 果餐諗住請既話. 我多數會炸炸帝帝話去廁所. 然後走去counter度埋佐單先. 廢鬼先侍應埋黎時先我爭黎爭去呀mah!

    回覆刪除
  5. 有好朋友是很有福氣的!!

    回覆刪除
  6. 好友朋請嗰個又開心食嗰個都開心,下次請番咪得囉!冇計啦 ! 啲糖水好吸引呀 !順便速遞埋上面4款糖水過來呀 !唔該 !

    回覆刪除
  7. 叫arB小心D啦~~~
    你上次食邊隻味呀?

    回覆刪除
  8. 我想問左下角那碗, 黑色的粒粒, 是叫黑珍珠嗎?
    你知不知那裡有得買?
    THX
    [版主回覆12/06/2008 10:34:00]唔好意思,我唔記得咩來的,又唔知邊樹有得買,不過,我幫你打聽下,若果有消息就話你知。

    回覆刪除
  9. 唔該晒!
    你知我講緊黑色粒粒呵 !
    [版主回覆12/08/2008 09:22:00]我緊係知道喇! 我剛問左朋友喇!佢話係〝黑珍珠〞,買泰國野既舖頭就會有架喇!

    回覆刪除