2008年12月20日星期六

Trandyland‧美亞@開倉

欲知前提請到:聖誕派對2008@學校


今日我行程真係好緊密,由早到晚都有節目,可以分為三部份。早上參加完阿B學校既聖誕派對2008@學校後,就要趕去與熊貓姐姐和至Fit姐姐去行街。今日我地行街都係去開倉地方,所以老公就係家睡,夜晚先join我一齊去與老爺做節。


上次與熊貓姐姐去街,佢想買〝香蕉糕〞被我制止,仲應承左下次整比佢吃,所以我尋日就整左一底,見到就送左比佢和至Fit姐姐,熊貓姐姐肚餓,所以吃左幾舊,佢話好食、好軟,但有少少怪味,我話係咪似〝天拿水味〞,我從小就有咁既感覺。



行街前佢地陪我去一個地方先,因為尋日收到房署信派第二次屋,我就與熊貓姐姐講明天要加插〝睇樓團〞,我與老公應該都不接獲這次安排,但都想先賭為快,可惜都撲空,詳細情況下次去完屋邨辦事處再講。



我地既行程都係係觀塘,所以就坐地鐵去觀塘,係地鐵到提起急症室,佢地就問下我隻眼既傷勢,我戴住眼鏡,唔多覺,除左都係唔覺,因為瘀散左好多,佢地都話好在有副眼鏡。


大家都未食野,就去茶餐廳叫左3個茶餐,有炒粉、麵和飯,若果老公係到就真係粥、粉、麵、飯都齊晒囉!嘆完就去左附近睇〝女性用品〞,因為有開倉,得至Fit姐姐有一樣收穫。



每年年尾Trandyland都會開倉,我每年都會去,今年熊貓姐姐都想去睇下,所以我地又貢上去睇,地方冇〝長沙灣〞咁大,人都冇果邊咁多。


我見到對米奇碗連筷子,碗既size係麵碗,只須50蚊就可以帶它回家,熊貓姐姐都想買,但冇阿Pooh。我諗住臨走先拎,轉頭又經過,眼前既貨已冇晒得返Display,售貨員都話冇存貨,之前仲有阿Pooh架!我見Display都完好就買喇!再買多個Boots Keeper,就走人,得我一個有收穫咋!


上次係老爺家商場見到Trandyland outlet,應承左熊貓姐姐一陣過去見到,又係50蚊有阿Pooh,就幫她買。食完飯去睇,間野已經冇左,變左另一間散貨場。




我讀小學時已聽過〝美亞〞開倉,仲要係拎籌添!今次係我聽左咁耐第一次去,上到去冇預期咁驚喜,可能尾聲唔會逼到水洩不通。我地3個都有收穫,有D標價係員工價可以平多D,我地問問下個阿姐送左3張〝員工折扣咭〞比我地。熊貓姐姐除左幫同事買左個Pan之外,自己都買左隻〝42吋陽極鑊〞,有〝員工折扣咭〞可以平多百幾蚊。我有好多都想買,但未搬就唔買住,到要搬就頭痕。



欲知後事如何請到:大排檔與老爺做冬@2008


1 則留言:

  1. 收穫唔錯哦 ~ ~
    [版主回覆12/22/2008 21:39:00]嘻~嘻~算係咁喇!

    回覆刪除