2008年12月25日星期四

經濟‧美味晚餐@2008聖誕節

25 December 2008


今日相約去同屋住家〝打馬吊〞,約左11點半就係佢家樓下等,然後一齊去食早餐。開心果姐姐去左旅行,今日就有我兩公婆、熊貓姐姐、高達叔叔,當然唔少得係同屋住一家喇!


今朝8點幾就起身,坐坐下記起今日要book場,但咁遲會唔會冇晒場呢?嘩~入到去簡直任我揀,其實,都估到尋日〝聖誕前夕〞,D人去晒玩邊有咁早丫!所以我就好成功咁book到場,我想book多一個鍾,但又怕冇人打,所以都係book一個鐘算。


尋晚我又漏夜整左double份量葡萄乾曲奇波,上次老公不用2日一個人吃光喇!我將個細盒塞滿,餘下的就是老公,因為都掛住打都唔會吃得太多。我想環保D,都會短時間食晒,所以冇加多個膠袋入住,唔知係咪咁品質就差左D,熊貓姐姐話好食,但以為係蛋糕。



我和老公又係輪流打四圈,當我空檔時同屋住兩個女就會捉住我一齊玩,所以我不會有悶場的。今日佢地就幫我個頭扮靚,我係電左髮摷下摷下就會變成獅子頭,不過,我好enjoy被人整頭髮,感覺好舒服。


我要早食飯,大家都知原因,今晚我地7點就落街食,同屋住帶左我地去酒樓既堂食,而家有好多酒樓都係咁,係酒樓內騰空一個地方,做到好似快餐店咁,所以我地大連小8個人不能一起坐,要分2批4個4個。


我地入到去有4個位,讓給同屋住一家先,再行入D又有4個位,我地就坐低,然後出去睇食乜。大家趁有人走就調位,移移下咁就可以打橫孖住坐。頭先同屋住細囡嚷著要與我坐,雖則而家隔開左少少,都可以話如願以償。


我地4個叫餸食飯,叫左3個餸,但見到同屋住碟飯既〝燒肉〞好靚,所以又買多半斤來嚐嚐,我地當然會分甘同味喇!



腐乳牛肉炒菜苗:碟野來到,唉~點解係白菜仔,又話係菜苗,佢地話菜苗即係時菜。老公話牛肉有D辣味,但我一D都唔覺,整體一般水準。



煲仔清湯腩:牛腩一D靭,一D腍,蘿蔔睇樣以為唔腍,咬落腍和有水。湯就最多人讚,好似〝胡椒豬肚湯〞,但胡椒味不太濃,我諗湯濃就會搶左牛腩味。



南乳碎炸雞:我估佢係用雞扒,所以啖啖肉,但南乳味唔夠,上次雙〝12〞幸運日南乳味濃郁,若果兩次混合就Perfect嘞!但今次都唔差架!



脆燒肉:真係名乎其實〝脆〞,塊皮食落口好似食薯似咁〝chop chop〞聲,仲要係你食緊時,隔離都聽到架啵!一個字~正。


我地大家都覺得好味,而且又唔貴,仲平過大排檔,每個餸28蚊,凍飲加4蚊,燒肉半斤29蚊,飯又可以叫佢大碗D,4個人每都係30蚊咋,係咪好抵呢?熊貓姐姐問同屋住〝點解而家先搵到呢到?〞,一早知,但平時多人冇位,試過今次下次應該都會揀呢到。

我食完,其他人未,我本住食完野要運動下,所以帶左大囡和細囡出去走走,我地去左彈波波,每人彈左2次都冇禮物。行返去唔見佢地,原來已閃人,我打比老公,佢話同屋住老婆係樓下等我地。上到去佢地又預備〝打馬吊〞,再打多8圈先走。


我與老公坐巴士再轉巴士先回到家,係第2程巴士落車後冇耐我又開始眼花,所以回到家老公洗左條熱毛巾我抺面就去眠,因為連野都睇唔清楚。


沒有留言:

發佈留言