2008年12月26日星期五

香港冬季購物節‧冬日美食嘉年華@第六屆

尋晚去完街眼花花冇洗白白就瞓,所以成晚都貼住貼紙瞓,係屋住細女貼既。起身後又開始眼花,我諗可能係肩頸痛引至的,我立即去洗白白,跟住貼膏布舒緩一下,臨出門前食多粒長效。


之前阿嫂買野送左6張〝香港冬季購物節‧冬日美食嘉年華@第六屆〞贈卷,剛好我地每人一張,跟住阿媽又有朋友送左幾張贈卷,所以就拉埋高達叔叔去,而熊貓姐姐要返工唔去得。


今日約左12點係〝吉野家〞食野,而高達叔叔就自己食埋野,然後係灣仔集合,仲係有肥阿哥要返工晏晝自己去會場搵我地。


我都帶定環保袋預備大搜括,但收穫都不多,而且諗住可以去埋〝超閱世界〞,但時間唔夠。我係第一次去美食節,我一直都冇睇過張卷,以為淨係去美食節,去到先知原來仲有個〝家電及電子消費品展〞連住。




香港冬季購物節@第六屆


入到去人好多,但唔夠平時去開既展覽多人,場內都冇乜野吸引到我。



等肥阿哥時見到有獅頭,每年新年它一來到家門前我就會走,因為我好怕佢。



行行下見到TVB新聞採訪。



肥阿哥要野,等緊時突然老公叫我望後面,嘩~見到好多手高舉,然後又放低,唔駛講大家都知咩事。老公又係到講笑,攪到好攪笑。



仲有抽獎添!但係唔知係咪要幫襯佢,寫抽獎卷先可以抽。高達叔叔話個鬍鬚佬,係日本人係〝NOW〞用德國寶用具教煮野食,而個司儀我認得係〝TVB〞幾線演員,但唔見左好耐。




冬日美食嘉年華@第六屆


呢邊多人過〝香港冬季購物節@第六屆〞,兩個會場中間有條通道,係有人看守,不過憑一人之力又點抵擋人群,所以我就都不用行返出門口就入到去喇!人太多肥阿哥抱左阿B出去,後來肥仔和娣婦都出埋去,餘下我地兩公婆、阿嫂和高達叔叔行。


我只係睇到〝五香肉丁〞有得試食,但係都已被試光,全場都唔見有試食。你想買野都好難先迫得入。



呢間應該就係尋日新聞講既〝一蚊隻~北海道栗毛蟹〞,今日去緊係冇晒喇!不過,有好多人圍住個檔排隊買20蚊〝磯燒元貝〞,仲有清酒煮蠔,都有幾個人排隊。



我見到有雞仔餅,我好鍾意食,但要硬的。阿嫂陪我去買,見佢要鑿開都唔爛一定係硬野,16蚊半磅,我買左40蚊費事找,因為實在太多人買,我等既時間被射燈近距離照住,照到出晒汗和痛。


頭先企我地前面有個阿婆,係我叫既時候,聽到佢話等左好耐,我立即大大聲幫佢叫先,阿嫂都一齊幫手,終於阿婆買到,仲多謝我地添!見佢個樣好開心。


記得肥阿哥又鍾意食,買到出到去,佢居然話係以前鍾意食,早知唔買咁多喇!老公又唔好,咁硬阿婆佢地可能食唔到。我想整雞仔餅好耐,搵日一定要搵個食譜。



為食既我見到有豬、牛肉乾,緊係要買返D喇!阿嫂都買D比肥阿哥食。原本每人半磅辣牛肉乾,但得半磅唔夠,就要我地買豬肉乾,咁阿嫂就要左半磅豬,而我就要左半磅豬加牛,因為老公唔吃豬肉乾。


後來有人refill其他,就問佢有冇辣牛肉乾,問夾個個話冇,但fill貨既人又有得拎出來,阿嫂費事麻煩,就買多半磅辣牛肉乾。


阿嫂頭先幫身後既人問獨立包裝既豬、牛肉乾有冇得試食?夾果個人又唔理我地,身後既人見此唔理自己開左試食,不用說都知身後既人係阿媽級既師奶們喇!



平時肥阿哥公司就係幫呢間野訂紫菜和其他零食,雖然價錢差不多,但係平時要訂好多先有呢個價,所以大家夾埋買左一袋,我只係買左包勁辣紫菜和蒜蓉包。



我見十蚊支阿嫂又買,我又唔執輸又買返支,老公問我點煮,未諗到啵!



係呢邊臨走又見到TVB新聞採訪。



記者原來係企係條梯上面架!返到屋企晚間新聞又見到佢。



走既時候5點幾都仲有人入去。




離開左會展就行去〝金紫荊廣場〞,我係第一次去架!要影低留念一下,其實,唔上我一個第一次去架!



果到有好多檔有齊電腦和printer,做遊客生意。




灣仔都可以話係肥阿哥地頭,因為佢曾經係灣仔打滾左幾年,行下又講下呢到果到有咩食,後來見到〝Fat Angelo's〞大家都冇異議就入左去,不用多說大家都知呢間食乜。



首先每人送一個包先,個包好大個,唔係人人都可以食晒,因為食晒可能之後就食得唔多野,但我就緊係食晒喇!仲送多2個沙律。



今餐食左千幾蚊,有7個大人,每人要180蚊,叫左5杯飲品,汽水、檸檬茶係可以refill,呢類餐廳都必定有得refill。餸名我唔記得,請大家自己睇下喇!


Pizza好食過〝Pizza Hut〞,個併盤份量都好多,通常併盤好快吃光,但食到最後仲有,唔係唔好食,而係份量足,食物整體一般,係貴左D。



7 則留言:

  1. 我都有冬日嘉年華贈卷啊! 聽日做完啦, 睇黎聽日都要用佐佢. 不過真係幾怕去迫
    [版主回覆12/27/2008 20:17:00]去喇唔好嘥,比想像中少人。

    回覆刪除
  2. 無線訪問一蚊一隻蟹嗰個男仔,就係老闆個細佬四少爺嚟架,哈~~哈~~我哋都係睇新聞先知道咋.
    [版主回覆12/27/2008 20:19:00]哎呀~我買唔到蟹丫!我係網上睇,佢話個老闆唔想排隊既人失望,所以全部蟹都1蚊隻,雖然我買唔到,但你都幫我多謝佢丫!佢好好人丫~

    回覆刪除
  3. 真係有好多野食喎
    係個到買會唔會便D架?
    [版主回覆12/28/2008 09:57:00]一DD喇!唔係樣樣都平,有D與出面差唔多。

    回覆刪除
  4. 好多嘢賣喔!場面好熱閙!
    [版主回覆12/28/2008 22:58:00]裡面真係都幾熱,有好多人要買野都好難。

    回覆刪除
  5. 我都好想去美食嘉年華。。。可惜無人肯陪我去!

    HAPPY NEW YEAR!
    [版主回覆12/28/2008 22:59:00]噢~唔緊要喇!而家約定朋友下年去,我諗應該去到喇掛!

    回覆刪除
  6. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年12月28日 上午3:02

    Wow, that's very crowded.....
    [版主回覆12/28/2008 23:00:00]真係好多人,多人到裡面好熱。

    回覆刪除
  7. 我都有贈劵呀, 但兩日假期都無時間去, 浪費了 ......
    [版主回覆12/30/2008 14:31:00]唔緊要,今次都冇野試食,又冇筍野。

    回覆刪除