2008年12月29日星期一

第43屆工展會

欲知前提如何請到:房署配房@第二次


今日老公諗住只係請半日假去睇屋,我聽到後個心好失望,後來佢都係請左一日,我就開心晒,我就計劃睇完屋就去〝第43屆工展會〞,我地每年都有去架!我睇書話工展會有主題架!今日係〝潮流文化日〞,呢到試食仲多過〝美食節〞。


我近幾日都係短T,再加風褸,但今朝感覺到有D凍,所以著左件薄薄衛衣,再加件風褸,但係太陽伯伯預備開工,我已開始冒汗。


今次行左冇耐就好攰,本身背囊好重,又加上熱,又入去冇耐就買左好多野,真係拎死人,行到腳仔軟。會場有2個入口,分別:銅鑼灣糖街、天后興發街,我與老公就係〝銅鑼灣糖街〞入。



銅鑼灣糖街


今日可能係平日,所以比平時星期六、日去較少人和輕鬆。



〝李錦記〞就係門口,所以未入門口已見到,但估唔到會有模型,都整得幾靚架!



〝獅球嘜〞每年都係咁,整2隻獅子模型係到。



休憩區


這裡有一個〝香港產品館〞,對面仲有個兒童天地。



天后興發街


再往前行就係〝天后興發街〞出入口,呢邊都係人不多。



小食檔口人流就好多。



我有D肚餓,所以買左碗糯米飯吃,老公乜都唔吃,我見老公喜歡既魷魚好似好味,所以佢就買左碟一齊食,但得個樣。


每年會場都緊係有呢D擺設,老公見到話又係呢D。



世貿中心


我睇書〝世貿中心〞有個韓國藝術家〝Nanan〞係玻璃晝晝,咁啱我地又係要去果到搭車,所以去睇下,玻璃晝用普遍數碼影唔太出,都係唔舖出來。老公對此冇興趣,所以我睇左一陣就走。



戰利品


我一入去就聽到〝同珍〞叫〝一蚊支蠔油〞,就走左去買,去到又話〝11蚊有一支蠔油,又可以任簡2樣野〞,剛好柱侯醬用晒,再揀多盎〝南乳吊燒醬〞遲D用來整雞翼,咁都幾抵丫!



今次我既目的係想去〝李錦記〞買蠔油,呢袋禮品包都係50蚊,有咁多樣野好抵,夜晚老公拎來睇,我話支蠔油都要二、三十蚊支,佢就話你唔買多set,我買多set怕你鬧嘛!



我想去〝左顯記〞睇下,老公話唔好再買醬喇!跟住去到〝冠益〞,又話辣椒油用晒!我話〝左顯記〞出名D啵!又行返去〝左顯記〞買,呢set都係35蚊咋!



〝時興隆〞:一筒十蚊,兩筒18蚊。



〝捷榮〞:老公買左兩合三合一奶茶,一盒奶味濃,另一盒就茶味濃,一盒15蚊、兩盒25蚊、五盒50蚊。



我地行完全場先折返去〝德國寶〞買熨斗,呢個原價三百幾,而家半價。平時我見到有熨斗,老公不論平貴都話唔,今次佢買係因為怕我再鵝佢。



欲知後事如何請到:滿足‧美味@金船長


沒有留言:

發佈留言