2008年12月21日星期日

西式冬至@2008

近2、3個月唔多想寫blog,冇左以前份熾熱,以前每日都會寫一篇或多過一篇,但而家就唔會,有時寫都會對住誓願,又或者拖好耐先寫完,唔想寫,但又想記低,真係好矛盾。


今朝8點幾又被鄰居嘈醒,我起身初時都冇野,但慢慢開始有D唔妥,肩頸已劇痛左一個月多,今日痛到個頭就爆,有點標冷汗,又痾左幾次,還有點想嘔既感覺,我上床休息左幾次,都係睡不著。


每逢放假我都會等老公起身,然後去食野,今日等到11點幾先有D餓,食左2塊包、一包仔Tomato,食完冇耐就嘔,都係頂唔到肚餓,就煮個米粉吃,吃左一啖又嘔多次,感覺就好似〝腸胃炎〞。


我等到老公12點幾起身,就同老公講,然後上床瞓,瞓到約2點先起身,瞓醒個人好D,再落街食野。


今晚老公話出街食,我既米粉吃光去左〝Taste〞買,買買下就買左3大袋野,見D扒又OK,出街食做冬又多人,所以就煎牛扒吃,都有好耐都冇煎扒。我煎緊薯餅先記起買漏番茄,咁耐冇煮好彩都冇失手,食完個晚餐仲有少少頭痛。



沒有留言:

發佈留言