2008年12月13日星期六

上海街‧牛扒餐

今日節目一改再改,前幾日我就決定去〝上海街〞買野,其實,老公唔想去,但我係都要去,佢無我符唯有遵命咋!



  • 最初係去露營,但係有個朋友請不到假,所以取消左,但新年前會去多次。

  • 改去睇演唱會,但因有些問題,又取消左。

  • 跟手改約去唱K,但有個朋友有事不能去,又要取消。

我地3點幾先出到去〝上海街〞,頭先搭果架紅Van真係逢車過車,好亡命下。前幾日睇新聞話〝油麻地戲院〞,唔知會重建或改建給粵曲用途,因為粵曲用途既地方不夠。



我去〝上海街〞主要係買竹笪豬針,罐頭刀係老公提我買架!因為我已經整爛左3把罐頭刀喇!有把直情被我扭甩左,分成2截,係咪好誇呢?



肥阿哥來電問:「去唔去佢家食〝牛扒餐〞?」,我地買完野又冇地方去,所以就應承左。我與老公由油麻地行去旺角搭車去,我去左旺角街市買生果,食咁多肉,食返個生果健康D。老公要食貢梨,我就想食〝車厘子〞,買左半磅怕唔好吃,橙就買回家既。



開餐前睇〝盜墓迷城 3〞,我覺得〝李連杰〞做既角色太誇張喇!同埋成套戲好似港產片,雖然,有外國人,但香港藝人佔既戲份都好多,我更估唔到〝粱洛施〞有咁多戲份,不過,呢套戲係誇D,但都係一部好戲來的。


上次Benz哥哥想BBQ,但人小,所以就買左個韓式烤盤,來代替BBQ。今次我地就係用佢來烤〝牛扒餐〞,不過,烤完成間屋都有好濃烈〝牛脂肪味〞。食完緊係要洗碗喇!今次我就爭輸左比阿嫂,咁我就去削生果比大家吃嘞!



沒有留言:

發佈留言