2008年12月11日星期四

失水準的泰國餐廳

11 December 2008


尋晚頭痛十點就瞓左,半夜半醒時都感覺到仍頭痛,以為瞓醒無事,都係仲痛。今早我6點幾起身book場,入到去book極都話被人訂左,最後我就logout,再login結果我要既時間full晒~真係有D灰!


我湊完阿B返學就去〝Taste~驚喜兩日@Taste行下,然後再回家去整濃味芝士蛋糕。我整完餅都係2點,阿B放4點半,我又唔想再整餅,所以我就敷左個Mask,我應該有成1、2年冇敷Mask,係前排有coupon去做過一次facial咋!我冇做野後,成個人都冇保養。我做完facial relax一陣,個頭冇咁痛。今日時間好趕,湊左阿B放學,開埋奶等佢食埋,冇幫佢洗白白就走人。


今日約左好多人吃飯,大連小都成十個人。我去左〝二德惠〞買少少野,等熊貓姐姐放工,再搭車去與老公、至Fit姐姐、同屋住一家、高達叔叔、開心果姐姐吃飯。之前熊貓姐姐唔覺我瘦左,但今日佢就覺得我瘦左,我聽到真係開心。


我地搭車途中,熊貓姐姐收到開心果姐姐來電,有突發事未走得,都可能會好晏先來到,我地入坐後半至一小時就到喇!


今次呢間泰國餐廳,有次佢地來過吃,果次我地兩公婆唔得閒冇來。佢地試過話好味,下次要再來,不過,今次大失水準,若果上次係咁既水準,都唔會再來。



泰國大象啤:有男士在場少不免啤一啤佢喇!我試過冇乜特別。



泰金生蝦:肉質新鮮,個汁都好味,order左2碟。
明爐魚(烏頭):食滿200蚊或以上就可以用一蚊吃一條〝明爐魚(烏頭)〞~如此類推,只限堂食,我地order左2條。


我地又叫左小吃,但小吃係得〝泰式鳳爪〞好味,其他都係一般。



酥炸魷魚鬚:配料多,但係好靭,高達叔叔話好似橡筋咁!



辣肉碎香葉炒飯 (雞):有豬、牛、雞和小、中、大辣揀,我地大多是無辣不歡,所以order中辣,點知來到一D辣都冇,個飯好似糯米飯咁,又〝章〞又濕。



椰青焗飯:上次吃過好味,頭先吃辣肉碎香葉炒飯已經似糯米飯,佢仲似糯米到十足十添!雖然,有好香椰青味,但係真係又〝章〞又濕。



酸辣湯:有小、中、大辣揀,都係選中辣,可能攪得唔夠勻,所以味道不一,頭幾碗就得個鹹味,最後幾碗酸、辣都夠,最尾果碗仲好鹹添啵!但係辣都應該唔夠。



金枕頭:佢地上次都有吃,我睇到個餐牌以為係榴槤,但原來係個包中間放左咖哩,味道都OK,不過,隻大蝦老公吃左,得個樣,D肉係〝梅〞的。



呢3個餸冇乜特別,但個炒粉絲比較乾D。今餐吃左八百幾蚊,每人110都唔係好貴,下次再試多次,睇下係咪真係咁先。



熊貓姐姐想去生果舖,食完飯就一齊去,佢地都有買生果,我見盒〝士多啤梨〞8蚊,就帶左佢回家,等我諗用佢來整咩好呢?


今日既伴手禮有椰子圓餅濃味芝士蛋糕,開心果姐姐見到以為係隻聖誕襪,熊貓姐姐即場吃左都話好味。



3 則留言:

  1. 唔好食都再試多次,妳份人真好.如果係老闆,佢一定唔會有第二次.
    [版主回覆12/12/2008 14:18:00]因為成班朋友食過都話之前好味,所以我咪比多次機會佢,若然唔係既話,我都唔會再幫襯佢架!

    回覆刪除
  2. 嘩, 你地都食左好多野哦
    如果去餐廳時, 試過一次唔好味的話, 我都唔會去第二次啦 ~
    [版主回覆12/12/2008 23:55:00]我每次不論與什麼朋友都係叫到成檯野,之前朋友們試過話好味,可能今次我黑仔,所以我就比多次機會佢。

    回覆刪除
  3. 泰國菜係小麥既至愛. 大象啤更加係小麥頭號至愛既啤酒呢! 呢間野唔惦既泰菜響邊嫁? 廢事下次去佐.
    [版主回覆12/13/2008 08:48:00]熊仔,等我試多次先話你知係邊,因為我D朋友們都讚佢好好味架!我地就比多次機會佢,真係唔好味我先話你知係邊喇!

    回覆刪除