2008年11月30日星期日

我的減肥成績@11‧2008

燃燒指數:0磅                   燃燒總數:8.4磅


燒脂指數:0%                    燒脂總數:0.4%


今個月初我開始醒覺,唔可以再懶懶閒咁去減肥,因為肥到我自己都有D接受唔到,老公更加唔駛講喇!我一開始肥佢就想我減,所以佢都想左好多年。佢成日都想我身型回復初相識時,但這個係冇可能,因為人大左新陳代謝慢左,就難減D。


其實,病冇人喜歡,不過,我就因病得福,天氣轉咳左好耐未好,跟手又腸胃炎,令到我胃口細左。近排天氣變得凍左,令到我喉嚨成日好似有痰,呢兩日仲好似有D咳添!


我冇跟減肥餐,所以都減得好free,有時我都會食幾塊薯片。我而家食完野都盡量唔坐,係家就做下家務~左執右執,係街就行下、散下步先回家,不過,有時和老公一起就難D,因為佢返工攰,所以都唔想佢咁辛苦陪我行。


之前睇〝肥田喜事〞,記得家輝幫肥田減肥時講過〝吸收過多糖份會致肥〞,所以我就本住這個要點,而且加埋自己諗既口訣〝收入比支出少〞,我就跟著這兩點去減。



我改左既壞習慣:


l        出街食飯戒左汽水。


l        盡量戒凍飲,以前飲什麼都要凍。


l        茶餐廳~飲〝熱可華田〞,仲要唔加糖,以前加1匙半糖。


備註:苦果餐冇野飲,我就飲自己帶既水,而且我飲水多左,個袋實有一個大水樽,比起以前半杯都冇好左好多。




早餐:饅頭或福字米粉,米粉冇落上湯湯包。


午餐:饅頭或白麵包。


晚餐:娘家煮飯就半碗飯、餸、湯,若然係自己家就都係吃白麵包。


備註:我係娘家食晚餐,都不會超過8點,然後就帶飯回去比老公吃。



早上運動:早上我就搭車回去,湊左阿B返學,就行回家。(娣婦返早果個星期)


午間運動:到阿B放學時,我就行路去接阿B放學。(娣婦返晏果個星期我都是這樣做)


晚間運動:係娘家吃完飯,就自己行路回家,有時吃完晚飯會去肥阿哥家會所做gym,然後自己行路回家。


備註:夜晚要拎埋老公個飯壺都幾重架!咁負磅行,都好既增加下負擔,咁樣行每日夾埋都有半小時至1粒鐘架!都好過冇喇!



沒有留言:

發佈留言