2008年11月20日星期四

獅子座流星雨@西貢灣仔 Day 2

欲知前提如何請到:獅子座流星雨@西貢灣仔 Day 1


19 November 2008


尋晚大家都瞓得唔冧,契大佬瞓營口,佢仲起身用紅酒樽掉野狗,成晚野狗有時打交,有時又叫,又成日係營附近行,所以邊有得瞓。大眼哥哥瞓最入,有時大風到將佢活埋。


今朝7點我見到契大佬起身,我就立即起身,因為我一向係陌生地方都係唔瞓到,一出營營口倒塌左一邊,shelter又塌左一邊。我以為契大佬起身,原來佢去〝殊殊〞咋!佢等埋我去完〝殊殊〞就回營,回到去就整返塌左既地方,整完佢就叫我去梳洗,因為佢唔瞓,可能整完凍到醒晒!


我見契大佬拎尋晚浸左個飯煲來洗,又傾下計,傾傾下見到契嫂又起左身來梳洗。我見肚餓想食零食,契大佬就起爐等我燒麵包吃。跟住大家陸陸續續起身,未夠9點就起晒身,最奇怪係老公都咁早起身。


大家燒麵包吃,我燒左塊包比老公吃。每人有2隻蛋,我見AL弟弟整腿蛋治,我就叫佢幫我煎蛋和火腿,等我整個〝火腿蛋多士〞~好味。後來我叫老公煎隻蛋比我整多份,佢居然話唔識煎,以前牛扒又識煎比人食,我只吃過老公煮既公仔麵咋!咁唯有我自己煎喇!



跟住我又煎多塊火腿比老公夾〝香草包〞。



又有人煎荷包蛋吃。



契嫂要吃蜆煎蛋,契大佬就煎比大家吃,雖然蜆細隻,好有蜆味~正。



食完早餐各自活動,有人睇書、睇報紙,而我與AL弟弟就去釣魚,老公都有來搵下我,我問佢點解咁早起身,佢話因為急,所以佢睇完報紙又瞓過。


我發覺〝cake〞石,但又整唔甩,而AL弟弟又行左去另一邊,我見契大佬係遠處就救求,佢一來到我就甩到絲,拉上來就見到佢喇!契大佬話佢係〝石九公〞。佢都吃不到我的餌,應該係我拉絲時唔覺意鈎到佢。



我影完相,契大佬幫我脫鈎,然後去拎海水幫我養住佢,但AL弟弟冇收穫,之後老公就幫我放生佢。



我再鈎冇耐又〝cake〞石又救求,最後都係鈎和鉛都冇左,我唔想嘥野,所以唔鈎,大家傾下計。見到有獨木舟係左邊划過來,向住尋日摸蜆既沙灘進發。



頭先一直煲緊〝皮蛋瘦肉粥〞,嘩~好綿丫!我就去叫老公起身一齊食,AL弟弟話鹹蛋唔鹹,其實早在中秋節時已係咁,D灰都未乾就拎出來賣。



鄰居有時與我地傾計,有時又去另一邊營傾計。鄰居由對面營過來,佢話佢地剛鈎到好大隻〝墨魚〞,有成個足球咁大,仲話〝佢出豉油、人出雞〞,因為佢手上拎左好多醬料,我地又過去八下,嘩~真係好大隻,隻野有前臂咁長。



跟住就叫AL弟弟和大眼哥哥再去努力,佢地去返人地鈎到既位置,我與老公離遠望住佢地,老公見到有野狗虎視眈眈我地營地,契大佬兩公婆又瞓左,所以就回營,之後契大佬起身,我與老公就去眠一陣。


眠眠下,張開眼見到大眼哥哥話鈎到,我立即起身去睇,但係就冇人地咁大隻,係2/3隻前臂咁大,都好過冇喇!辛苦佢地,因為果到冇風又曬。AL弟弟宰完就拎去炒,攪到佢成手黑墨墨。



頭先睇鈎墨魚時無聊影,第一幅左邊係我,右邊係老公;第二幅左邊係老公,右邊係我,睇下我與老公身形差幾遠。今早同契大佬傾計都問過我,邊個叫我減肥?我話自己覺得肥,老公又話我肥,所以咪減,我話佢知我點減,佢怕我唔夠營養。佢都話唔見我一排,上次暢談@泥涌〝巴比橋〞見到我仲肥過初相識,成個人都橫左好多。



我地將所有野不論零食或飲品都消化晒,還欠娃娃菜,我地都將佢白烚吃掉了。



臨走時有好多牛出動,佢地話最多見過呢到有二、三十隻牛一次過出來,有次牛牛去其他營地偷野食,有個人拎支棍打落牛牛前腳,牛牛痛到大叫和亂衝,向住佢地營地衝去,中途〝click〞到營繩,跟住與一班牛牛走佬,仲邊走邊叫,叫得好淒慘。



清潔個營地,收拾行裝都成4點幾,AL弟弟call朋友個阿媽載我地,因為朋友有事在身。



若果你唔call船都可以坐船,不過,只係假日先有船。



我地又返回黃石碼頭坐巴士去西貢碼頭,跟住就去食個茶餐,契大佬兩公婆想買墨魚回家整〝炸墨魚〞,就行去碼頭睇下,但太晏乜都冇。係碼頭見到有人捉到〝八爪魚〞好大隻架!



3 則留言:

  1. 你2個好sweet


    [版主回覆11/20/2008 22:15:00]嘻~嘻~

    回覆刪除
  2. 睇完搞到我好想去露營呀 ~ ~ ~
    [版主回覆11/21/2008 22:39:00]去喇!去喇!成班朋友一齊聚下,好好玩架!

    回覆刪除
  3. 我咁大個女都未去過露營O架, 你都仲咁多朋友一齊去玩, 真係好羡慕呀!!
    [版主回覆11/21/2008 22:41:00]今次都唔算多人喇!去咁多次呢次係最少人,下次仲多人,好期待下次來臨。

    回覆刪除