2008年11月29日星期六

為了心頭愛@老公

今朝起身整左清新檸檬蛋糕球來打發時間,諗起老公要去〝美孚~九巴客戶服務部〞買巴士,不過,我又諗不如去〝荃灣〞喇!果到都有,同埋可以約熊貓姐姐食lunch,又可以拎D清新檸檬蛋糕球比佢分甘同味嘛!


我趁老公去〝殊殊〞就同佢提意一下我既諗法,佢同意後又上床眠。我又問佢仲有冇唔舒服?事關尋晚佢唔舒服,臨瞓前食左粒強效,佢話而家個頭好痛。佢眠眠下突然話早D去買巴士,於是我就嘭嘭聲去洗頭,然後又約熊貓姐姐,老公就自動起身。


我地去左〝荃灣~九巴客戶服務部〞,老公想買富豪奧林比安11.3米剩返有Damage既Display,尋日一出已售罄,店員幫我地check機其他舖有冇,又打電去問有冇貨?又問埋靚唔靚仔?好多都售罄,藍田仲有2架,但天水圍既天恆剩最多。臨走前問其他舖電話,但只限內部打,只要打去hotline問就可以,店員就比左份收費表我,收費表內有hotline電話。


我:既然你咁鍾意,去天水圍有乜所謂啫!呢到去都係9個字好快咋嘛!
老公:咁一陣食完飯,再回來問。


大家唔知去邊到食,老公就提意去返Nuoc Mam 碌冧,我地去搵位等熊貓姐姐來。



老公與熊貓姐姐order〝越南生牛肉河粉伴水晶丸肉卷〞,上次我都係食呢款,不過,就伴蟹餅。今次拎來時碗內已有湯,佢地覺得個湯好好味,熊貓姐姐仲差不多成碗飲晒添!



我就order左〝香露燒鴨胸焗飯〞,個焗飯好香,大家試左都話OK,個汁好味帶有微微椰香,又有我最愛既芝士。燒鴨胸其實係煙鴨胸,但係份量都唔少架!



食完飯就趕回去〝荃灣~九巴客戶服務部〞,因為間野lunch time係2點,我地入去再問多次頭先既問題,店員打左去藍田問,果2架都唔靚仔,但天恆仲有貨,不過就冇老公想換既巴士。我問可唔可以tran.過來,但佢地未試過咁做,我再諗到另一個方法。


我:我買左你display果架,然後去天恆換得唔得呢?
店員:若果唔係人違既問題係可以換既。
我:咁可唔可以一定換到呢?
店員:我唔可以答你,但係唔係人違就可以。


老公都同意我既做法,所以佢就買左富豪奧林比安11.3米display嘞!臨走前我地每人填左份意見書,老公話我〝駛唔駛寫咁多丫〞,咁個店員真係好丫嘛!我地阻住佢既食飯時間,仲要服務我地期間,又有一個人入來買野,我地走個客都未走,不過,佢都做多幾百蚊生意。


之後入天恆換左架好靚仔,天恆果邊話今早先買左4架出去,我諗再遲既話都冇喇!



今年提早左做聖誕Promotional,老公加錢換左聖誕Promotional丹拿珍寶 Baco@平頂珍寶和未完Promotional的丹尼士祖比倫,仲買多兩架迷你巴士利蘭勝利二型@迷你巴士丹拿A曼徹斯特車嘴@迷你巴士



今日老公就係買左呢幾架巴士,佢仲想換埋架〝299〞,不過,冇晒貨。我諗唔係因為呢個原因,老公都唔會入天水圍,因為佢成日都覺得遠,但我就唔覺,我以前星期六、日都會入去朋友仔到住。我原本想搵下朋友仔,老公又唔舒服,所以都係下次先。



1 則留言:

  1. 呢餐越南菜眞是睇落買相唔錯,好好味喔!

    回覆刪除