2008年11月7日星期五

感冒菌入腸

尋晚7點幾我與娣婦傾電話,得知阿B朝早好扭計,
成個人都好掹,狀似身體不適,所以冇返學,頭先仲肚痾添!


之後娣婦再來電,阿B係我地頭先掛線後嘔,而家瞓左,
我望下個鐘都係9點幾咋啵!咁佢應該真係好唔舒服,
不過,若然明天冇事都會比佢返學,咁我就湊學。


今朝8點幾娣婦來電阿B都係冇返學,跟住阿媽十點幾來電,
而家與娣婦一齊帶阿B睇醫生。我11點幾問娣婦,阿B病況如何?
我聽完,都唔知係咪我傳染阿B,有D內疚、唔開心。
我不停問娣婦係咪我傳染比阿B,佢話醫生冇講,因為唔係前2次睇果個男醫生,
去到佢個診貼左張紙放假,要下星期先返,所以都係睇返個女醫生。


感冒菌入腸、喉嚨有D紅、鼻有D塞,可能感冒菌入腸影響有D腸胃炎。



阿B吃著我整既蛋糕,食得好開心。



晏晝我係廚房燜牛腩,
突然聽到老豆好大聲話〝阿B你又整爛,阿爺買比你D車都爛晒咯!〞,
我攪掂一part後出廳見到阿B〝鬱鬱不歡〞,叫佢又唔應,
做什麼都沒反應,一眼都不望你。



我行埋去講〝咕媽買過比你喇!好唔好?〞,
佢〝嗯〞一聲就冇事喇!繼續曳曳。



阿B不停砌不停砌,越疊越高,但積木未砌晒就跌左,
佢就發脾氣,可能唔舒服喇!平時都唔係咁既。



佢砌緊呢副野係我2、3年前買,都幾好架!可以動下腦筋



2 則留言:

  1. 亞b好似幾容易病哦 ~
    現在氣溫下降, 要小心同佢保暖呀 ~ ~
    [版主回覆11/10/2008 20:57:00]阿B身體好似比較弱D,所以諗住等佢大D,就同佢跑下步。

    回覆刪除
  2. 腸胃炎真係要食清 D 先得!!!  依家 D 感冒菌真係好勁, 要小心呀!!
    [版主回覆11/13/2008 09:53:00]佢而家冇事喇!睇佢尋晚食咁多野就知喇! 但真係要小心飲食。

    回覆刪除