2008年11月9日星期日

減產@邊爐鍋

8 November 2008


今日約左朋友去佢家附近交收,個朋友係某大牌子做Merchant買運動服會平D,所以我托佢買,當然仲有家人和朋友份喇!


佢囡囡早上要學琴,然後2點半要返Playgroup學英文,所以就約2點半,我地去到又未夠鐘,而老公又話肚餓,所以我地就去包吃,老公仲買左我喜歡的〝Qoo〞飲,我當然冇飲。



佢帶埋囡囡一齊來,原來Playgoup係2點15分開始,佢攪錯左2點半,平時係由老公帶,但老公出外工幹。我地坐低睇下D衫,又傾下計,我見囡囡好開心,朋友話緊係喇!佢唔鍾意返Playgroup,老師係外國人或ABC不懂中文,不過,今日唔返明天都要返。我又送左雙色旋風比朋友,我見朋友收到好開心,我都開心。


熊貓姐姐都係住果區,之後就約佢食野,大家食茶餐時諗今晚食乜?熊貓姐姐提意打邊爐,老公就約埋高達叔叔一齊打。吃完就去買材料打邊爐,好耐未去過咁多人既街市,買齊就回去清洗嘞!


熊貓姐姐換左〝麥麥〞劉德華設計既〝熊Bear Bear〞,之前老公都想換架!可怕我一直都病唔吃得,老公又唔鍾意食,所以老公放棄左。



我都有一塊〝米奇砧板〞係熊貓姐姐送,佢自己都訂左,仲用緊添!我真係唔惜得用。



熊貓姐姐男朋友唔喜歡打邊爐,所以叫左外賣比佢。我地預備好一切,煲埋個湯底,只欠高達叔叔,一到來就可以開餐喇!仲有飯後生果〝無核提子〞。望落好似唔太多野,不過,都有食剩,只係留返丸和菜,呢D緊係由屋主保存喇!



我地去凍肉舖買肥牛有好多款,最貴98蚊/磅,我地就買左第二和第三貴,每樣一磅,左邊78蚊/磅,而右邊58/磅,cheap果隻冇乜人吃,幾乎冇郁過。下次買一磅都得,一碟都吃不完,我打包左回家。我呢排都可以keep到磅數唔上升,唔想前功盡費,所以比平時食少左。



頭先拎既運動裝有套係熊貓姐姐男友,佢人高試左長度差D,但高達叔叔就啱身,咁就讓左比佢,我就再幫佢訂過。我見買左衛衣,又有size就比佢地試下,佢地試左又落左order,當然夾雜埋其他款式。


我食飽飽諗住郁動下去洗碗,熊貓姐姐話佢知點野擺邊會快D,我突然想打麻雀,我提意跑馬仔,大家冇議意。打得真開心,平時打得大會好傷神,而家打雞糊吃得,仲劃一收費出沖4蚊,自摸2蚊。


有一舖熊貓姐姐出沖,而老公被高達叔叔截糊,自此就有一炮雙響或三響。老公第一個比一炮雙響,付給我與高達叔叔,而第二個就係我,付給老公與熊貓姐姐。我掛住睇〝嗚門〞第一次食炸糊,我只係賠比老公啫!之後熊貓姐姐幫我錄起,跟住燒左隻碟比我拎走。


熊貓姐姐男友有玩War game,呢個就係佢個背心,嘩!好鬼重架!我想試下拎時,佢叫我唔好拎會整到條腰,要孭咁多重裝備,真係好辛苦。



2 則留言:

  1. 哈哈, 點解每個包都無左一啖 ???
    [版主回覆11/10/2008 21:01:00]嘻~嘻~因為我地肚餓囉!

    回覆刪除
  2. 我好鍾意呢框呀,點樣整架?
    [版主回覆11/11/2008 10:22:00]我係用〝光影魔術手〞,其中一個〝加邊框〞功能整架!

    回覆刪除