2008年11月29日星期六

不請病假的老公

今日老公終於要去睇醫生喇!不過,要去佢以前屋企樓下睇,因為佢睇過好多個都唔得,只係得果個夾到佢。


我堅持要陪佢去,因為我怕佢途中有咩事,而且唔舒服緊係想有人陪人架喇!但老公話只去睇一睇,來回都成十幾二十蚊車費,佢叫我等佢回來時,落街食野咪得囉!咁我就唯有等,過多一陣佢又問我〝你可以幾耐出到門口丫?〞,我立即嗱嗱聲去洗頭,只係用左約20分鐘就出門,以前我要1粒鐘架!


老公打左去診所預約左11點半,但係路程遠差不多12點先到。診所內有好多人,有個手抱既BB,我諗得幾個月大,佢病不停扭計,我見到佢就諗起阿B,阿B病咁多次可以話冇扭計,次次都係診所和醫院走來走去,叫都叫唔停。


老公等多3個就到佢,醫生房細我冇陪老公入去,醫生話老公〝氣管炎〞,要食D好勁既藥,成個喉嚨腫晒,我一聽到就‧‧‧


我:你叫醫生寫定明天病假紙,以防萬一。
老公:唔駛。
我:你拎定唔一定要放架嘛!你知你自己幾孱先得架!
老公:氣管炎咋嘛!唔駛請假。
我:明天你真係要放,又要返來拎,到時又麻煩喇!


我都知佢唔會請病假,所以佢一向都冇攞病假紙,除非真係病到就死喇!但我聽到佢咁講有D擔心,佢死都唔肯拎定病假紙,所以我都有D罄架!雖然,老公做到對公司冇心機,但佢絕不會輕易請sick leave和annunal leave。


我地搭車回家附近吃魚蛋粉和牛腩河,我吃完唔等老公,放低key比佢回家,我就去〝三聯書局〞睇下diary refill,趁機又睇下有冇DIY Cake,又被我搵到另一系列,不過得返一款,〝三聯書局〞既野平過〝大眾書局〞好多。


頭先搵diary refill時,突然有人與我〝Say Hi〞,抬頭望原來係尋日(為了心頭愛@老公)〝荃灣~九巴客戶服務部〞個店員,搵唔到想要既我又〝Say Bye〞就去另一到搵過。


今日阿媽生日會出街吃,好在我冇話負責煮飯咋!因為老公病左要抖下,若然唔係我就要早早回娘家預備。



3 則留言:

  1. 而家咁既時勢 真係唔係病到"郁"唔到 都唔敢請假 真係好慘~ 希望你老公快d好返啦
    [版主回覆11/30/2008 22:26:00]佢話食左藥喉嚨好D,不過,藥真係好勁,佢個心跳得好快,我代佢多謝你先。

    回覆刪除
  2. 你老公真係勤力呀 ~
    如果係我, 應該會放假囉
    [版主回覆12/01/2008 22:16:00]我成日同佢講極都係唔肯放,有時真係激到我死死下。

    回覆刪除
  3. 祝妳先生早日康復 !
    [版主回覆12/01/2008 22:16:00]佢而家好番好多喇!多謝關心~

    回覆刪除