2008年11月27日星期四

多次感動

今日與十多年冇見既朋友見面,佢約左我早上11點半係銅鑼灣見,我最憎過香港,唔好問我點解,因為我都唔知,既然朋友叫到去邊都冇問題喇!


我到左中環港鐵站就打比朋友,等佢預番時間前來會合,朋友問我想食乜?越南、泰國、西餐‧‧‧,我只係想要靜D既地方,因為我不喜歡多人,佢就提意去〝富豪酒店〞食西餐,掛線後心諗唔駛去咁貴地方吃丫嘛?到時見到先提意去另一到。


我係街等左15-20分鐘朋友就到,原來朋友叫我到左再打比佢,但我聽唔到,本來仲有個朋友來,但佢要夜晚先得閒,而家佢地兩個一齊做生意。我地邊行邊傾,行行下我同朋友講〝我可唔可以攬下你丫?〞,大家都停步攬攬,當時我真係眼泛淚光。


朋友原來係帶左我去〝富豪酒店〞下面個商場食西餐,唔係去〝富豪酒店〞吃,真係嚇死我丫!我地去到未開門,問左開12點,仲有幾個字就帶左我去佢公司開左〝SPA〞睇下,但又係未開做緊清潔,然後再返回餐廳,我地企係人地門口傾到佢地開門就入去。


餐廳門口放左張籐倚。



裡面裝修好簡單,而鏡下面又放左好多雜誌供人閱讀。



我order左〝意大利香草吞拿魚檸汁意粉〞,朋友話呢個幾好,我試過真係OK。



朋友order左〝日式海鮮本菇意粉〞,朋友話下次唔好叫呢個,因為有好多殼。



我緊係飲熱檸水喇!減肥唔好飲凍嘛!仲有蒜蓉包送,意粉大家share,呢間係用Open Kitchen,所以可以見到佢地煮野。



邊食邊傾,有時傾到我又眼泛淚光,我吃完味精勁既野,個口就會好苦,所以呢間味精應該都幾勁。


之前幾年佢寫左封信比我,但佢忘記左呢封信,我就拎出來比佢睇,因為我尋日回娘家攞回來,佢拎左封信話要回去研究下,但我怕唔知幾時再見,又怕會唔見左封信,佢見我咁驚就叫我上佢公司copy後就比返我,順便了解下佢公司,咁我就知咩事嘞!


佢個partner未得閒開緊會,佢想去〝LV〞買袋,佢就帶左我去,這次係我第一次去〝LV〞,佢要既野冇貨,但係個價好貴,我一定唔會買和唔捨得買。


朋友係做緊〝網絡經銷 〞,呢間我3、4年前另一個朋友都叫我去過,即係今次係第2次聽,一聽就2個幾鐘,我一路聽個心一路諗點拆,而且老公都唔喜歡呢D野,我好留心聽,聽到我有D眼瞓,最後朋友都係忘記copy封信,佢話下次見到先比返我。佢地已講定下次function,但我冇應承只係〝嗯~嗯~嗯~〞,下次拎封信時,我又怕朋友再同我講,到時都唔知點好。


朋友本身係開左間boutique,但佢做左呢盤生意後,收穫唔錯,所以佢間boutique而家開始散貨,散完就關門大吉。


其實,早在十幾年前,我因為唔知點推和唔好意思,花左幾千蚊加入左傳銷做左會員,但我從冇sale過人,只係自用,所以就算今次老公首肯我入,都係唔會有乜作為。


我又問佢另一個朋友電話有冇改,我就update返,我回到家就打比佢,呢個又係十幾年冇見和聯絡,原來佢唔見左2次電話,所以一直都冇與我聯絡,我又一心以為佢嬲左我,亦都冇搵佢,今日傾電話真係有好多野想同佢講,講講下我又眼泛淚光,我唔講朋友都知,因為佢太熟悉我喇!所以約左佢下星期食飯。


雖然,今日悶左好耐,但係我解開左我心中2個結,希望可以快D解晒所有結喇!


3 則留言:

  1. 十幾年無見,一見就sale野??
    [版主回覆11/28/2008 10:09:00]咁佢又冇hard sale我既,聽下都冇壞既,不過就真係聽左就算,我唔會入會。

    回覆刪除
  2. 得閒來我blog吖, 我好中意四周圍睇blog、識朋友架, 多多指教!!
    http://hk.myblog.yahoo.com/iamchloeng/article?mid=2403
    [版主回覆11/28/2008 14:28:00]好丫~大家交流一下。

    回覆刪除
  3. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年11月27日 下午10:51

    Seeing old friends is always nice!!!
    [版主回覆11/28/2008 15:34:00]我絕對同意。

    回覆刪除