2008年11月19日星期三

獅子座流星雨@西貢灣仔 Day 1

今次太多雲和煙霞,所以睇唔到,這次係我第2次睇流星雨,唔知係咪與它無緣,2次都失望而回。雖然如此,但今次都玩得好開心,由於平日關係人不太多,計埋我地都係得3個營,仲有一個我地懷疑佢係到住左好耐。


我地每餐不是太豐富,但係樣樣都好好味,尤其是隻〝燒鹹豬手〞,真係回味無窮。另外我整左榛果曲奇一口蛋糕仔輕盈莎莉蛋糕,佢地話樣樣都好味,最受歡迎排序如上一樣,榛果曲奇好快售罄,下次再整,仲要整下其他款拎去大家品嚐。


下個月有另一場流星雨,我忘記左咩星座,朋友們已plan好下個月13號再去,這次會下去3日。今次都有問過開心果姐姐和高達叔叔去唔去?但佢請唔到假,所以下次都通知佢地先,等佢地安排一下。


18 November 2008


今日約左早上11點係〝西貢~百佳〞等,仲要飽肚,所以我就與老公入去西貢撐檯腳食早餐。我地十點就入到去,就慢慢搵下食乜好,左行右行都係去返之前幫襯過既茶餐廳。



嘆完早餐就慢慢行去〝百佳〞,到左不夠一分鐘就見到有AL弟弟從遠處行過來,原來契大佬兩公婆已在〝百佳〞入貨。大家分頭行事,冇耐大眼哥哥都來到,咁就齊人喇!



我地係〝百佳〞門口分裝完畢,就行去巴士站,AL弟弟就去買魚餌。我地坐巴士去〝黃石碼頭〞,然後就call船來接我地去〝西貢~灣仔〞,AL弟弟識得船家,所以好快就來到。



西貢西郊野公園:灣仔~南營地



我地落船見到營地,嘩~好少人丫!平時插針都插唔入,有時多人到要行去西營地,而家都係得2個營和一大班年青人玩集體遊戲。




我地揀左3號營,做根據地,拎左個十人營來,但係只可以瞓6個人,佢地係台灣訂左個新營,我睇左相好靚架!可以瞓到十個人,仲要係營裡面中間有間隔架!可以分開兩邊。



首先舖Pattern紙,再舖膠檯布,起好個內籠,就鎚營釘、拉營繩,左舖舖右整整,就起好個營。


紮好營,住既攪掂緊係到食方面喇!再用Pattern紙舖檯,食污漕左撕去就攪掂。


再加埋AL弟弟帶來的Shelter,就有個舒適既地方食野喇!



呢到就係我地既新居喇!



頭先起營時,一大班青年離開後,跟住班消防都走了,而家剩返我地與鄰居。鄰居距離我地營地60米到,佢就係我地懷疑住左好耐既鄰居,頭先牌坊下的背影就係佢喇!我地見佢燒斷樹木,一問之下,原來尋日班消防燒野,供到有隻青竹蛇出來,所以佢而家又驅趕回去另一邊。




大眼哥哥帶左兩支紅酒來,我都好耐冇飲酒,味道比較濃,都唔錯架!又食我整既曲奇和蛋糕。



果到好大風又凍,所以拎埋另一個燒烤爐既石座來擋風。



起初爐放係檯上煲水,但太大風,所以就將石座移到檯上擋風,一層唔得再加多層。



12點就到營地,再到3點就開始食lunch,lunch食杯麵和罐頭。



食完既packing盒就用來放什物,而個杯就用來當碗用。




大眼哥哥和AL弟弟帶左魚杆,食飽飽就去釣魚,佢地用假魚去釣墨魚,但大眼哥哥不小心,隻假魚就長留海底。



跟住AL弟弟幫我整魚排和餌,佢好犀利不用交剪,只用手捏斷魚餌,攪到成手血,而老公就走左去瞓。我既魚鈎和餌都被魚咬去,冇收穫。



4點幾我、老公、契大佬兩公婆一齊去摸蜆,鄰居頭先都落左沙灘摸蜆,但係好細隻,佢仲提我地而家咁晏要帶電筒,因為好快天黑。



我地想去箭咀果到,由營地經過草叢,再攀石落到沙灘仔,再去石堆諗住爬過去,點知係唔得既,跟住由石堆攀返上去,再由草叢行回出去,去另一條路。



我地行到去〝西營地〞,呢到大過〝南營地〞好多,而且空曠、風又大,咁當然凍好多喇!



再係〝西營地〞左邊行多一段路就到,又行條好斜既沙石路落灘。



箭咀的地方就係我地既營地,我地用營釘來搵蜆,其實粒粒都好細,得幾糖大架咋!但大既比起平時食既都係細好多。



契嫂話蜆明天用來炒蛋做早餐。我地回到去發現又多左一個營,應該係頭先摸蜆時,聽到有人由山上行來,我地估係佢地。



仲拾到舊石,又滑又靚架!拾去用來壓住東西,因為真係好大風,走既時候拋回海中,它浮在海上,大眼哥哥話係珊瑚石。




今晚睇唔到流星雨,但有好美味既晚餐。AL弟弟拎左湯料來,再加埋豬骨,就成為〝青補涼〞,估唔到天寒地凍都有湯飲,飲左暖笠笠。



契大佬晏晝醃左隻〝冰鮮雞〞,夜晚就拎來燒,有美味燒雞吃。



大眼哥哥買左隻醃好既〝鹹豬手〞,晏晝出左水整熟左,等到夜晚就將佢燒和拮,不停重覆呢2個動作,就整左隻皮脆好味既〝鹹豬手〞,好快就消滅左。



晏晝我地幫行山人士call船,所以AL弟弟順手去左船家既魚排到買蟹和魚。佢地話蟹比之前細好多,之前既size係呢隻既double,雖然細隻,但有好多肉,都係烚蟹都咁鮮甜,最衰老公食蟹敏感。我地每人3隻蟹,一共15隻都係110蚊,都唔駛十蚊隻,睇下隻蟹鉗係成條蟹柳咁~yummy。



仲買左條〝石蚌〞,緊係拎去燒喇!我與老公都唔吃魚,但老公都有吃少少,不過,佢地話唔夠油,因為天氣唔夠凍。



最後一味就係〝臘味飯〞,有湯有餸又有飯,樣樣都暖笠笠,仲要飲住紅酒,可以暖胃,但太凍暖左一陣又凍返,寒風剌骨,都要換返件厚外套。睇唔到〝流星雨〞, 大家分配好位置都約12點入營瞓。



待續‧‧‧‧‧


3 則留言:

  1. 正呀!!我下星期都係去呢度camp呢!
     
    [版主回覆11/21/2008 22:43:00]星期六、日去好多人,要早D去霸位先得,咁你又睇下見唔見鄰居係到,玩得開心D喇!

    回覆刪除
  2. 雖然睇唔到流星雨, 但你的節目都好豐富哦 ~ ~ ~
    [版主回覆11/21/2008 22:43:00]都唔錯架!不停食,不停食,好在冇肥到咋!

    回覆刪除
  3. 嘩........你地呢一餐都好豐富喎!!!  去露營連臘味飯都有得食, 真係美味!!
    [版主回覆11/21/2008 22:56:00]每次同佢地都有好野食架!仲要全部係由男士煮,我可以等食。

    回覆刪除