2008年11月15日星期六

Nuoc Mam 碌冧

今日老公要剪頭髮,去剪之前就約熊貓姐姐食個lunch先,因為都係同一區。


熊貓姐姐帶我地去一間叫〝Nuoc Mam〞既食肆,原來係法式越南料理來的。熊貓姐姐話呢到平時好多人要等位,可能今日星期六~少人D。門口都幾靚,裡面又坐得舒適,環境又好,食得又OK。呢到lunch和tea time都係唔收加一的,凍飲又不用加錢,不過,要記住呢到冇〝柯華田〞,因為我叫熱〝柯華田〞,個Waiter話冇呢D野。



〝Nuoc Mam〞點讀?應該係越南話,但唔駛驚,墊檯餐紙上有教你,〝Nuoc Mam〞讀音〝碌冧〞,仲發現到呢間野,係屬於〝鴻星集團〞和〝Dining Club〞,另外仲有3間分店添!呢間應該係新開,因為冇佢個地址。



我原本想吃〝越南咖哩雞飯〞,但怕食咁多好肥,所以都係與熊貓姐姐一樣吃〝越南鮮牛肉湯河配蟹餅〞,而老公唔食得蟹,就order〝越南香矛豬扒蒙粉配春卷〞。


當Waitress放低碗野,我望見裡面既牛肉係未熟,熊貓姐姐叫我快D影相,一陣加左湯就冇架喇!



一壺滾湯倒下,牛肉熟晒,好似回到舊式茶樓〝一盅兩件〞,之後又要攪下碗野,因為碗底有濃湯底。大家有冇留意到個碗,雖然幅相我係影斜左,但個碗本身都係斜架!我都幾鍾意個碗。



〝越南鮮牛肉湯河配蟹餅〞~湯淡中帶微微濃,好飲不錯,牛肉未熟時很靚,熟左之後看落好〝鞋〞,但食落一D都唔〝鞋〞,帶有牛肉味。蟹餅就遜色左D,混雜蟹肉、生菜絲和粟米帶點酸,但吃落有點硬。


〝越南香矛豬扒蒙粉配春卷〞~送上時個湯已在碗中,老公話麻麻地,我試左少少豬扒,都OK。春卷係新鮮炸起,可能係用米紙,所以有D硬。我用米紙來炸過春卷,係會比較硬和煙靭。



〝魚露〞係呢間野自家製的,仲有2種味,熊貓姐姐同事話好食,所以買左1支回家,一支35蚊,一百蚊有3支。



今次冇地址,剛上網搵,資料都係得另外3間,而Open Rice都係得另外3間資料,不過,比我搵到佢個網有興趣可以去呢到Nuoc Mam睇下,但都係冇我去呢間既資料,我呢間係位於〝荃灣〞,佢個網都係冇資料,所以應該都好新下,未來得切update。


5 則留言:

  1. 好似好的色, 會唔會唔夠食呀 ???
    [版主回覆11/15/2008 23:04:00]你講我先發覺份量好似真係好少,可能我減肥所以冇為意,食左係唔多夠,但減緊肥唔緊要喇!

    回覆刪除
  2. 呢間野係咪千色店附近嫁? 我最近見雜誌介紹過, 都想去試試. 不過唔知響邊?
    [版主回覆11/16/2008 08:22:00]唔係丫!簡直係一頭一尾,我話你知點去。你係 〝荃錦中心〞 行到最尾有間 〝元氣〞 ,推開玻璃門出去,再直行去斜路天橋,落到天橋底右邊有間 〝Olive Cafe〞 ,跟住向〝愉景新城〞方向行就可以搵到,不用行太耐架咋!希望你搵到喇!

    回覆刪除
  3. 咦...olive cafe我食過呀, 咁咪即係中染廠附近?
    [版主回覆11/16/2008 20:49:00]我睇地圖書應該係,因為行過左〝環宇氣車〞冇耐就到,出面有好多巴士站果到。

    回覆刪除
  4. 我有時坐車都見到呢間o野, 一過就未試過, 其實都想去試下o架, 不過睇完你咁講, d o野好似麻麻地....都係遲 d 先試!!
    [版主回覆11/16/2008 22:23:00]我食既鮮牛肉湯河好吃,不過配菜就麻麻,間野環境好舒服,約朋友坐下傾計都唔錯架!

    回覆刪除
  5. 今日坐車時經過見到啦! 我搵日去試試先, thx!
    [版主回覆11/17/2008 11:20:00]大家咁熟,唔駛客氣喇!

    回覆刪除