2008年11月27日星期四

悠閒逛書店

今朝諗住食完米粉就落街整D野,但電視播緊韓劇〝薯童謠〞既劇情好吸引,平時都不太好看,編編係我趕時間就好睇,因為想係lunch hour前攪掂晒,因為我怕街太多人,我睇到11點就落街。


我先先去郵局交左煤氣費,再行去買羽毛球預備今晚打波用,之後再行去〝大眾書局〞,因為我見近排有好多人整〝口金包〞,我問左Blog友邊本書有關〝口金包〞,佢有2本書都係全講〝口金包〞係〝大眾書局〞有售。


我就係書局邊打書釘邊搵,我睇到有本教整袋,書內其中一款係〝口金包〞,但係唔多詳細,睇晒所有都冇果2本,我之前抄低左個書名,就叫店員幫我check,2本都售罄,其中一本係唔會再入貨,另一本就要問代理商有冇貨。跟住又睇下烹飪書、攝影書、行山書。


頭先等check書時,見到上次豪食@和花亭時買左2款DIY蛋糕,我就揀多2款,雖然上次果D都未整,不過,都唔係貴拿來消磨時間都好丫!



我再向〝三聯書局〞進發,今次搵多樣野,就係上面既DIY蛋糕,但係呢間冇得賣。我去睇手工藝書,但睇晒全部都係冇,再去睇烹飪書,然後再去睇行山書、介紹香港書,但全部都一無所穫。


我就慢慢行回家,速度與我身邊既人好大分別,所以我要慢慢享受一下,因為出年可能又要返回上班一族。回家途中諗一陣整乜好呢?唯一打發時間就係整餅,但又整乜好呢?仍在考慮中,不過,都唔知會唔會整,可能我懶得滯拖到夠鐘打波都未動工。


1 則留言:

  1. 手指餅果個好得意啊! 好似好好味咁~
    [版主回覆11/28/2008 15:33:00]但可惜只可以觀賞,係唔吃得,咁等我再努力D,睇下可唔可以將佢變真先。

    回覆刪除