2008年11月13日星期四

吞拿魚包 (內附食譜)


今日想整包,但又諗唔到整乜?因為整過又唔想再整,拎D書睇下先!左睇睇右睇睇,我係〝專業麵包製作〞見到〝吞拿魚包〞,而我又買左罐吞拿魚好耐,好就整〝吞拿魚包〞喇!不過,麵包和餡料我自行修改過,因為加左湯種,所以某D份量要更改作配合。


唉~個餡要用咁多吞拿魚~唔夠添,咁整多款包喇!再睇下原來砂糖都唔夠,唯有即刻落街買,順手買多罐吞拿魚,去左〝惠康〞拎左糖,就搵吞拿魚,但望極都唔見,唔係咁邪丫嘛!唔憤氣再搵多次,吖~有喇!


呢款紙模我都係用過一次,因為太大唔可以一次過拎麵包去醱酵,但今日比我醒起D野,平時食完Pizza Hut,我會洗淨果D膠托,然後收埋以備不時之需,今次膠托就大派用場喇!



我整左9個包,分左4個比F先生一家,我趁阿媽吃時,淺嚐左一啖,覺得餡唔夠沙律醬,下次加多D先。我明天先試,諗住當早餐可以多D時間消耗,又可以慳返早餐錢,但唔知仲軟唔軟呢?


阿公:好味。
阿媽:吃左少少吞拿魚餡,然後棄掉,因為佢唔吃吞拿魚,個包好軟熟。
娣婦:沙律醬唔夠,輕輕加多少少就Perfect,但洋蔥好香加埋吞拿魚好味,麵包軟熟,整體都係好味。
我:雖然隔左一日吃個包都仲係軟熟,當然係冇尋日咁好喇!食落見D沙律醬冇撈既時候咁多,我諗係個包吸左D。(Updated on 14/11)



吞拿魚包


麵糰材料:(8-9)


高筋麵粉                 200


砂糖                         30


奶粉                         6


依士                         3


溫水                         40


牛油                         25


                             30


                             1


湯種材料:


高筋粉                     15


滾水                         70


湯種做法:


將滾水加入高筋粉內攪勻便成。


吞拿魚餡材料:


吞拿魚 (B&F@140))       2


洋蔥粒                                    80


沙律醬                                    100


黑椒碎                                    少許


什香草                                    少許


做法:


1.          吞拿魚隔去水或油,與其他材料拌勻便成。


麵糰做法:


1)            磅好材料,依士與溫水拌勻。


2)            其他材料同放盆內,之後加入依士水。


3)            再搓至有筋性、不黏手,用手拉開時成薄膜狀即大功告成。


4)            盆內塗上一層薄固體菜油或溶牛油。


5)            將已搓滑的麵糰放入盆內,蓋上保鮮紙(以防表面乾硬)。


6)            將整盆麵糰放入,另一個注入30℃-40℃溫水的盆內,發酵後的麵糰約成原來的2.5-3倍大。


7)            手指測試法:把手指插入根粉中,再將手指慢慢插入已發大的麵糰中,然後取起手指。


8)            若手指離開後麵糰仍留有手指形空隙,即表示第一次發酵完成。


9)            將麵糰分割成9等份,每個麵糰約45克。


10)        將每份麵糰輕輕拉長 (摺兩摺),然後用保鮮紙包好麵糰,鬆弛10分鐘。


11)        將麵糰壓扁,放適量吞拿魚餡(48)於麵糰中。


12)        然後好似包湯圓般,收口向下。


13)        放在已掃油的焗盆上,蓋上保鮮紙作最後發酵,約30分鐘。


14)        發酵完成後,麵糰約2-2.5倍大,掃上蛋液。


15)        掃上蛋液,放入預熱190度焗爐,約焗15分鐘。



沒有留言:

發佈留言