2008年11月1日星期六

唔夠喉@羽毛球

今日約左開心果姐姐和佢個同事打羽毛球,我book左今朝9點,因為打完波先食野,我就煮左個米粉吃,跟住叫老公起身,然後再吃藥。我地差不多9點先出門口,因為我預錯時間,好在住得最近行幾分鐘就到場館。


我諗住攞場喇!點知前面個人唔知攪乜,等左好耐都未得,老公話入去打住先,打打下有工作人員問有冇book場,我就立即出去攪,前面有人又係等左好耐,我問可唔可以打完先,又話唔得,好在有個職員專登開另一個counter做咋!


大家都好耐冇打波,以前都有朋友話過我,打波好似跳舞咁,到而家年紀大都係咁改唔到,但打完我都覺得未夠,仲想再打,但係場full晒!有半邊場book左練排球,大家就係場內傾下計,我抖涼D先去洗白白,抖左半個鐘就與開心果姐姐入去洗白白,跟住就去食早餐。我心諗之後有2場都係book左1粒鐘,我實唔夠皮,但可能其他人夠,有機會就book兩粒鐘先。


老公話頭先你地入左去時,有個排球〝省〞過來,同事問可唔可以打幾球?佢地真係受埋佢玩一陣,同事以前讀書年代係校隊,我諗佢可能手痕。


我係冇羽毛球拍,所以借用開心果姐姐塊拍,打打發現對手變左色,連手指甲都裙左綠色邊,老公用自己塊拍,但有少少脫色,黑黑咁喇!後來開心果姐姐發現自己隻手都有少少色。



吃過早餐後,同事要走,老公就拎晒D拍回家,我與開心果姐姐去行街。我又去睇下對鞋有貨未,店員話剛裝修完和星期六關係,要星期一先有,咁唔差在等多2日,到時真係無我就攞返錢,橫掂我上星期都買左對鞋。


今次我只係買左件衫,開心果姐姐就收穫豐富,買左DVD戲、一套韓劇、一件衫和包羽毛球拍柄既膠帶。店員話你打完立即收埋,再到某年某月某日再拎出來,緊係會〝霉〞喇!打完波要將塊拍,暴露於空氣中一夜先好收埋,咁樣就唔會架喇!我地行完,開心果姐姐就買佢最愛〝香蕉pancake〞吃。



開心果姐姐上左我地家坐一陣,我就執返打波既野,佢地兩個就係到包拍,開心果姐姐有3塊包左2塊,有剩老公又包埋佢自己果塊,下次就冇問題喇!坐多陣開心果姐姐要回家,然後溫書,再返學。


老公話肚餓,咁我與老公陪開心果姐姐行去巴士站搭車,我地就去〝美心〞食茶餐,再行回家。老公返到去無耐就瞓左,約8點起身可以睇到少少〝係咪少兒科〞,都幾好睇。老公問食乜?唔知,我又唔肚餓,所以十點先落街吃,其實,我都未餓,可能老公餓,去左吃粉。食左藥喉嚨冇尋日咁痛,所以食粉都冇落至愛既辣椒油。


2 則留言:

  1. book場咁辛苦, 梗係要玩返兩個鐘至夠皮啦 ~ ~ ~
    [版主回覆11/02/2008 23:41:00]我怕咁耐冇玩,一下止咁盡會頂唔順嘛!點知原來自己都仲咁後生。

    回覆刪除
  2. 我幾日前打完, 因為book 了兩個場, 點知有d同事黎吾到, 令我要打足個半鐘....而家個腳內側同手臂仲痛緊
    [版主回覆11/09/2008 21:52:00]一下只打咁長時間,肌肉真係會好痛,你試下搽下〝冬青膏〞會好D架!

    回覆刪除