2008年11月2日星期日

恐怖的夢

今朝發左一個〝恐怖的夢〞,在夢中我係置身於半醒狀態,因為我感覺到需要去
〝殊殊〞,夢就因此而完結,起身望下個鐘6點鬆D,解決完係床碌左半個鐘都未瞓得著,個心仲好驚添!以前我都試過,有時發恐怖既夢,我自己在夢中會爭紥起身。



我身在辦公室,稱它做〝A辦公室〞,辦公室內有好多人,突然身在另一個位,感覺係另一個辨公室,但係同一間唔同層數,稱它做〝B辦公室〞,跟住又去返〝A辦公室〞,然後我接到阿媽電話要我調去另一個位,個位係頭先〝B辦公室〞果個。


我在位內睇書,未睇完一本又再睇另一本,而旁邊好似有個男人,然後我起身見到個〝B男人〞〝B男人〞話:『我旁邊既人,你肥阿哥話佢係〝強姦犯〞。』,佢仲話帶我走,個壞人跟我地一齊行。


備註:〝B男人〞~面形瘦削,中等身材,男仕既標準高度,頭髮長度就好似以前〝依麵〞長髮咁。



一秒間變左室外~夜晚,除左〝B男人〞和壞人,仲多左肥仔與我一齊行,雖然我係行緊,但係亦係多一個身份,企係某一個地方望到四週環境,環境有條小路、樓梯、樹、鐵絲網,而且有一盞綠色桂既街燈,都好光亮。


行到就到馬路時,我覺得佢地唔係好人,所以就叫肥仔與我一齊向馬路跑,找安全地方,我邊跑邊向後望,見到佢地慢慢行有傾有講,我覺得佢地係知道我地逃跑,但並沒追來。


我仍然跑緊,向前的馬路有少段比較暗,我左邊小路有架車駛出,我覺得架車係地盤既車,而右邊就聽到整路聲有黃色欄杆圍住,有地盤工人。當時我諗不可以找地盤工人、不可以上任車,因為佢地有可能都係與果兩個壞人係同一黨。


轉左去另一個晝面,有好多人,我走左入人群中,跟住老公與佢一班朋友,離開左人群後,老公班朋友一直行,我就與〝C女人〞和一個女仔一齊揸車,我望後見到後兩架車個〝B男人〞係車內,但佢打扮斯文,仲帶住眼鏡,老公唔走係車頭前問我咩事,跟住個〝B男人〞行過來,我地追逐左一陣。


備註:我坐果架車,係得塊白色板棟企係前面,四邊都冇遮擋。


去到一間屋,間屋內有〝B男人〞〝B女人〞〝B女人〞坐係碌架床下格,前面有張深啡色條紋舊式摺檯,個〝B男人〞由床行開講電話,有個〝C女人〞由廚房拎住碗湯行去張床到比個〝B女人〞,唔記得咩事個〝B女人〞鬧個〝C女人〞〝B男人〞見此就行過來想打個〝C女人〞,突然房間有個〝D男仔〞走出來,〝D男仔〞隻左眼係受左傷。


備註:〝C女人〞即係頭先既我,但唔知點解角色變左由另一個人做;而〝D男仔〞即係頭先肥仔,而家又由另一個人做。


我睇到〝D男仔〞右邊有間房,房內有些人係張床上,而有一個人係梳化上半躺臥,佢地都流緊血,而且受左重傷,佢地全身都係紫白色的,我直覺話我知係流血流成咁,係梳化既人仲有隻狗係佢身行落地,我忘記左佢同我講乜,跟住個鏡頭就Zoom遠左,我望到頭先張碌架床既床底,又有幾個全身紫白色既人,佢地係到吸煙,有一個仲瞓左係到,個肚到有條抽油煙機既錫紙喉連住,呢個人只係見到下半身,上半太黑睇唔到,然後有個好細粒既人吸完煙,就將啖煙噴落條喉到。



又到另一個地方,〝B男人〞瞓左係到,而我、肥仔和阿B就係張墊到,阿媽就企係我身後旁邊,我就用把尺度野,仲記得度左係〝11吋半〞,跟住〝B男人〞就彈起身,嚇到肥仔彈開瞓左係地,地下有把拉尺和紙尺,〝B男人〞就用拉尺度肥仔,阿媽就不斷後退,之後走左,我覺得佢係去搵救兵。跟住〝B男人〞又走去塊電路板前控制某D野,我感覺到D野係我右後方來的,我執起地下的電路板,將佢一分為二,然後又走去〝B男人〞前,又整爛佢塊電路板。


夢就到這裡完結,雖然,唔係成個夢都記得,但有好多晝面都仲記得清楚,夢有好多地方都係一半光一半黑。我都知〝日有所思,夜有所夢〞,但係呢D野與我平時既生活都不相同,而家個心仍有害怕,因為個夢比左一個不好的感覺我。


5 則留言:

  1. 我以前都有發惡夢, 但每次發完惡夢, 第二日就會發燒......
    夢入面出現的東西未必有實則意義, 可能只係天馬行空, 不用太介意啦 ~ ~
    [版主回覆11/03/2008 21:01:00]但唔知點解個心都係有D不安,等今晚發個好夢,明天就會冇事。

    回覆刪除
  2. 笨媽媽快樂家2008年11月3日 上午1:32

    (個肚到有條抽油煙機既錫紙喉連住)個夢好可怕,但係我真係覺得呢句好好笑.

    回覆刪除
  3. 哈哈哈~~~~係咪holleween玩得激得滯
    不過我都會發d好無厘頭而又恐怖既夢,有時去完廁所,都會再繼續,好似賣完廣告再黎過咁,第二朝就成身攰晒,真係唔知點解。
    [版主回覆11/04/2008 09:51:00]Holleween我冇去玩,好乖留係家中睇電視。係喇!有時隔一排就會發埋下集,都唔知點解咁得意。

    回覆刪除
  4. 唔知聽邊個講話如果發惡夢,講出來就不會實現,所以我每次發完惡夢都會周圍同人講我發咗啲乜野惡夢!
    [版主回覆11/04/2008 20:53:00]唉~係咁就好喇!多謝你講個消息我知。

    回覆刪除
  5. 你個夢好複雜,要研究下先
    [版主回覆11/05/2008 11:09:00]多謝指點~

    回覆刪除