2008年11月24日星期一

豪食@和花亭

23 November 2008


之前高達叔叔話去〝大埔滘〞影相,不過,就要入場費,但我地一行有咁多人,唔多划算,所以最後去左由開心果姐姐提供既〝南蓮園池〞,〝南蓮園池〞係〝志蓮淨苑〞附近。


今日地一行8個人,主要係我、開心果姐姐、肥阿哥和高達叔叔去影相,仲有老公、阿嫂、娣婦和阿B,肥仔O.T.通頂,所以唔打擾佢嘞!我地等齊人就去左〝鑽石山~荷里活廣場〞food court食野。


大家享受完lunch後就起程,經過〝零食物語〞,阿嫂買左2盒熊貓玩具比阿B玩,之後肥阿哥見到廚窗擺放〝海盜船〞,就將它買下,但成二百幾蚊我就唔捨得,肥阿哥仲買埋coupon,即時可以入會,跟住即時有折扣和送多50蚊coupon即時可以扣減。



我地入到〝南蓮園池〞,天氣都好熱,我都影到一身汗,衫又濕晒。肥阿哥應承左阿媽回家吃飯,影到差不多尾聲,阿B唔知係咪整到,所以喊得好勁,而且加上佢又眼瞓和肚餓,所以肥阿哥、阿嫂和娣婦就帶阿B回去,而我、開心果姐姐、高達叔叔就繼續。


我地再上埋〝圓滿園〞影下、行下就走人,大家又返回〝荷里活廣場〞坐下、傾下計。我地緊係傾影相既野喇!我見到老公坐係到瞓,呢個topic唔多啱佢,所以我就叫走人。之後入左去〝三聯〞睇書,就被我發現到呢D手作仔,之前見到好多Blog友整都好鍾意,但一直冇專登去搵,今次見到又唔貴,就買左2盒。



大家未知晚餐吃乜?所以就係〝荷里活廣場〞外面坐低傾下,最後決定去AMP食壽司,有兩間選擇〝和花亭〞和〝板長〞。


〝板長〞我未食過想試下,但去左人山人海,攞左票仲有二幾三十張就到,咁緊係分散投資喇!再去〝和花亭〞拎位,見到外出得幾個人以為好快到,點知呢到轉左又係要拎票,不過,都係等幾張啫!大家係外面坐下,等到咁上下老公又落去〝板長〞睇下到未。老公匯報仲有幾張到,〝和花亭〞都仲有2張就到,係大家傾緊落唔落下等之際,〝和花亭〞就叫我地。



今次叫左好多野食,大部份都係金色碟,金色碟要二十幾蚊一碟架,食左12碟,但未計其他啵!我地唔止食左相咁多碟架,有D我冇影到。



今個月推介係呢款,一件只係6蚊咋!忘記左咩名,好好味,所以我地encore左一次。不過,今次既餡料冇以前咁大,水準差左,下次真係要去〝板長〞試下先得,老公話〝板長〞抵D。



結賬後,單價每200蚊就有一張刮刮卡,我地差D又可以多一張,有2張〝第一獎〞~有抽獎卷和電話繩一條,另有一張〝第4獎〞~下次可以食35蚊以下壽司一客。等車回家時我問老公‧‧‧


我:今日悶唔悶丫?
老公:悶。
我:邊Part悶呢?
老公:Part Part都悶,呢個話提唔啱我。



3 則留言:

  1. d電話繩好cute呀!!
    [版主回覆11/25/2008 23:16:00]都幾得意架!

    回覆刪除
  2. 『十天免費減肥計劃』!
    詳情:http://hk.myblog.yahoo.com/tendaykeepfit
    [版主回覆11/25/2008 23:17:00]多謝你的資料~

    回覆刪除
  3. 我之前都有買果d蛋糕仔整啊! 不過要聯好多野, 太多針針線線. 無耐性既我, 整到一半就忍唔住放棄佐lu~ 我都想睇下係整好既制成品係點呢?
    [版主回覆11/25/2008 23:18:00]我都係諗住拎佢來消磨下時間咋!所以我而家未開始整,但唔知我要整幾耐呢?

    回覆刪除