2007年3月29日星期四

大嫂大嫂我愛妳 ^_^



尋日15:45收到阿哥SMS話上機去馬爾代夫渡蜜月

,今日就收到大嫂mail,仲有相添,我好開心
!將相係尋日出機場影既,相真係好靚
!我諗梗係用新相機影...hehe。阿媽一聽到大嫂有mail不知幾開心,即刻企係我旁睇相。


果到咁熱,大嫂我就唔擔心,因為佢係一個既標緻又fit既可人兒,而我個肥阿哥(wakaka)咁怕熱,唔知佢有點呢


我係他們上機前已約左,待他們回來時我煮一餐比佢地食,賀他們渡蜜月甜蜜歸來我地個大家庭,同埋快d生個豬BB......kaka......加油加油。


由於幅相太大,我將它縮細左,你地話幅相靚唔靚呢?我就覺得Beautiful。其待再有新相睇丫!


沒有留言:

發佈留言