2007年3月16日星期五

碗仔翅 (內附食譜)


前幾日問老公最鍾意食我整既咩野,原來係〝碗仔翅〞是也,我都好耐冇整,等我得閒又下先,佢係出面返工咁辛苦,係咪好sweet sweet呢

碗仔翅係我朋友教我整,我識整之後覺得出面一碗好貴,但如果好食都值得既

碗仔翅

材料:

瘦肉                        適量

雞蛋                        1

                           1

冬菇 (浸透切絲)        適量

木耳 (切絲             適量

粉絲 (浸透切段       一包 (小)

水                           適量

調味:

老抽                        適量

雞粉                        2茶匙

胡椒粉                     少許

麻油                        少許

芡汁

生粉                        適量

                           適量

做法:

1.      瘦肉飛水過冷河,再置煲中以4杯水煮30分鐘,取出待凍拆絲,湯水留用。

2.      將湯水倒下煲內,再加水,滾後加入材料,蛋&粉絲除外,再加調味打芡。

3.      最後將蛋打散及粉絲,放入煲內,滾起即成

備註:

我一向都係用生粉打茨,但要用好多先會稠濃,同埋攪得多會好易變水,我估用馬蹄粉會好好多,但馬蹄粉就貴好多。


沒有留言:

發佈留言