2007年3月25日星期日

大日子終於到喇~阿哥&大嫂完成愛情長跑



今日是什麼日子?是我阿哥結婚大喜日子!早上6點幾起身,預備另一樣食物就係春卷是也。昨晚炒左d料,而家要包餡,跟住拎去炸,我一共整左30幾條,有多好過唔夠丫麻


突然聽到好熱鬧聲音,終於黎到喇,我見到一位英偉不凡既新郎和一位美麗溫柔既新娘,由於家中地方淺窄,所以係屋外招待兄弟姊妹團,等大家休息左一陣,我就將預備好既食物拎出來,到最後銷量最好係春卷

,其他都好似冇食過咁,唔通真係好難食,可能係食物盒冇開蓋,又或者唔好食,但點解冇開蓋,因為我怕疏氣唔好食昨日早上11點幾焗好曲奇,放左一d係碟上,到傍晚已經淋晒,。


下午到達中環大會堂婚姻註冊處下車時雖然有少少雨粉,但各人既開心高興的心情依然沒有退減,整過程在一片歡呼聲和掌聲之中完成。


黃昏時段賓客陸續到賀,在開席前播影片,都令我想起小時候的事,整夜席上都沒有什麼特別事,唯一一件就係我,笨手笨腳的我抱住阿B玩,點知阿B流口水,我心急拎紙巾抺,但不小心打翻了氣水,令我左手邊位濕晒,而坐係我左手邊就係新娘子,亦即是我大嫂,幸好大嫂之前入左去換衫未出黎,待大嫂回來我有講比佢聽,大嫂唔介意,但令我實在唔開心,所以之後我都冇食過野&唔咁抱阿B,成個人都冇晒心機,到而家我都仲係唔開心。


阿哥&大嫂快d生個金豬出黎同阿B一齊玩,加油!加油!


沒有留言:

發佈留言