2007年3月23日星期五

豉油雞 (蘇施黃食譜) (內附食譜)


豉油雞係阿媽既拿手小菜,自小就好鍾意食,但唔知點解一路大食既幾會小左,阿媽只係係街買返黎食咋,我成日都想學整,但係成日都賴冇問阿媽點整,而且買一隻雞又貴,果日見到屋企有隻未熟既雞,心想“好想拎黎試下整豉油雞”,突然聽到阿婆話拎去整白切雞,心想“今次幾會黎喇”,我話唔好喇,成日都食白切雞,等我整豉油雞,好野~~,真係開心死我,我就即刻搵下阿蘇食譜有冇呢味餸,果然比我搵到有喎~~

今次用左1斤多d既雞和紹興酒,我落老抽多左d,所以個汁咸左d,我唔係屋企時阿媽有整,肥仔話大家都一樣,但阿媽就冇我咁咸!

豉油雞

材料:

雞                   約2斤 1/2

薑                   3片

片糖               2 塊半

生抽               少許

玫瑰露酒       少許

老抽

做法:

1)  把雞尾斬去。把雞洗淨,抺乾。

2)  在鑊加少許油,爆香薑片,加大量老抽、少許生抽、2塊半片糖、適量的水、少許玫瑰露酒。

3)  將雞落鑊,中火煮15分鐘,將雞反轉,再煮15分鐘,轉細火,再將雞反來反去煮至雞腍 (大概全程要用45分鐘)。如汁太杰,加熱水。

4)  將雞斬開,加汁即可上碟。


 


沒有留言:

發佈留言