2007年3月25日星期日

送給哥哥&大嫂結婚的一點心意






早上8點正就起身喇!點解咁早?咪就係聽日係阿哥結婚大日子囉,我預備左一點心意送比佢,就係焗一些小食等兄弟姊妹食,但我今次要預備多d,因為之前阿哥話有10兄弟姊妹,即係20個連攝影師,一共有20幾人,而我焗左蝴蝶酥、蛋糕仔、牛油曲奇&綠茶牛油曲奇,呢個過程歷時10個小時,大家唔好見我整左咁耐就驚,因為我手腳慢,我諗其他人唔駛咁耐。焗完出黎效果綠茶曲奇最醜樣,唔知大家鍾唔鍾意食呢


早上11點幾焗好曲奇放左一d係碟上,因為食唔晒冇封疏氣,到傍晚已經淋晒,所以要存放得好好,先可以保持鬆脆。


夜晚回家中,要繼續開工,點解?因為仲有一樣要明天整先好食,但而家要整定一部份先,希望這小小心意阿哥&阿嫂會鍾意


沒有留言:

發佈留言