2007年3月22日星期四

今日好唔舒服 & 激死~~~

每日肩頸都痛,但今日7點幾起身痛到有d頂唔順&頭又痛冇咩心機

,我已經見到阿B食奶中場休息,到8點幾煲粥比阿B&開始眼花,好在阿B訓左,但我食左碗粥&如常走動冇人發現,因為有人發現就會好煩,到10點幾開始嘔水,我就食粒藥係長效腰背痛配方,之後上床休息,間左一陣阿婆落街買餸,屋企就得返2個人,到10:45阿B就醒,我抱左佢係大床一齊訓係到由佢自己玩,阿婆買完餸返黎一陣我又想嘔就叫佢睇住阿B,今次藥連粥一齊獲利獲回吐,之後又係嘔水,所以食左朱古力蛋糕,你地都知我會嘔咩。阿婆同我陪阿B玩左一陣就比粥佢食,之後我&阿B就一齊訓到15:30,我中途起身食飯,我訓醒冇眼花,阿婆病未好要再去睇醫生,咁我陪阿婆去咪順手睇埋。


雖然唔舒服,但我睇完醫生都有去買餸,我會煮洋蔥炒肥肉&蠔油牛肉,到我要煮既時候搵唔到菜心,點解?我老豆佢煮完苦瓜跟手炒埋菜心,佢以為阿媽叫佢煮埋,所以我煮得洋蔥炒牛肉咋


我唔記得問醫生咩病,但醫生話嘔後4個鍾唔好食野就會好,而我肩頸痛係肌肉勞損,但佢今次唔會開有醫肩頸既藥比我,因為我有嘔而果d藥好傷胃,但會比舒緩痛楚既藥&叫我早d訓,係我訓之前依然痛在2邊肩頸位都貼左撤隆巴斯,唔貼我訓唔到,希望明天會更好。


沒有留言:

發佈留言