2007年3月16日星期五

蘿蔔糕 (第一次作品) (內附食譜)



這是我試做既蘿蔔糕,因為我怕唔成功,所以我做左一底咋!唔知點解

我底糕蒸左好耐都係有粉漿沾在竹簽上,但阿媽係咁吹我訓,而我又見蒸左咁耐咪唔蒸,我完工已是差不多零晨2點。整體上都幾好食,但肥仔話D料切得細粒得滯,等我下次切大粒D先
。咁其實有粉漿沾在竹簽上係咪真係唔熟呢?以下材料我用左1/4做左一底。

蘿蔔糕

材料:(可做 4 6.5”鍚紙兜)

蘿蔔         5斤半

臘腸        4

蝦米        適量

冬菇        適量

粘米粉     1 (三象牌600g)

調味料:  

            3.5 茶匙 (如加臘肉, 可減小鹽份量)
胡椒粉     適量

做法 :

1.      蘿蔔去皮刨粗絲 (刨絲後會有蘿蔔水, 但不用隔去)。

2.      冬菇, 蝦米用水浸軟。

3.      冬菇切片,而蝦米切粒。

4.      冬菇, 蝦米一同爆香。

5.      蘿蔔絲煮至滾, 加入鹽及糊椒粉, 順方向搞均後熄火。

6.      將粘米粉遂小加入蘿蔔絲內順方向搞均。

7.      加入所有配料搞均。

8.      將巳拌好的蘿蔔糕料傾入鍚紙兜, 抹平表面

9.      大火隔水蒸 1小時 45 分鐘

Tips:

1.       蒸糕期間要留意獲內水份, 要不斷加入水份以確保不會蒸乾。

2.       蒸好要立即灑上蔥粒及芝麻, 否則糕身冷凍後就黐不上。


沒有留言:

發佈留言