2007年3月16日星期五

木糠蛋糕 (內附食譜)


我整娣婦第一次食時話好似雪糕既〝妙趣曲奇〞好好食
,可能之前整用人手壓碎Oreo餅,所以比較大粒,之後整D餅碎係烘焙店買比較幼細,所以唔同之前食既感覺,我諗有時都係唔可以懶

 

 

木糠蛋糕

 

材料:

淡忌廉      500克

煉奶         100克

Oreo餅乾     適量

 

做法:

1)       Oreo餅乾壓碎,再篩一篩。

2)       將鮮忌廉打起少少,加入煉奶,再打至杰

3)       一層忌廉放底先,再一層餅碎(用篩篩入)。

4)       重複第5 STEP。

5)       放冰格雪硬 (大約2-3小時)。

 

備註:

Oreo餅乾可以用攪拌機打碎或放入密實袋內,用棍壓碎,但其實賣蛋糕材料店都有一包包碎既Oreo餅碎賣。

 

 


2 則留言:

  1. 我都唸住3/9整呢個比同事生日, 不過用馬利餅 呢2年都冇整過…唔知成唔成功:p

    回覆刪除
  2. 我都未試過,不過有一次我懶係烘焙店買已磨碎的Oreo餅整,口感就冇自己整碎咁好~唔似食〝妙趣曲奇〞咁,因為買真係碎到變粉。 蠍蠍你太謙喇,你咁叻一定成功 ,記住影D相比我睇喎!

    回覆刪除