2007年3月22日星期四

阿哥黎食飯~~~




今日起身肩頸好左好多唔痛,但用電腦一陣就開始痛,因為坐姿唔好,咁我先記得食藥,差不多4個鍾唔食藥又痛,都好過平時。

本應只係煮返尋日煮唔到既蠔油牛肉,但知道阿哥返黎食飯,咁我就煮多款餸,就係洋蔥豬扒&豉油雞,這2樣餸都係跟〝蘇施黃〞既食譜整,原本隻雞阿媽拎黎烝,阿哥都有講返黎食飯都係食飯盒餸,平時返公都係食呢d,有咩餸就是會有炒菜、買燒肉&雞,所以我就煮多d餸。

尋日阿哥返黎同阿B玩得好開心,因為未來阿嫂公司有野做遲d黎,我地就留返飯和餸比佢,阿B5點幾食完奶,開始眼訓,扭下又玩下到7點幾放牀仔等佢訓,可是我煲熱左d粥,咪入去引下佢,點知佢食喎,咪出返廳食,到我地食飯放左阿B係牀仔,但唔肯訓扭計,唯有擺佢係廳睇住我地食,阿哥食完抱佢睇住我地食,佢又吞口水又流口水好想食,到伯娘黎食飯時,阿B係咁望住,所以伯娘就比左一d飯佢食,但最終阿嫲裝左小小飯比佢媽媽餵佢,佢係一個大食B。

食完飯我地落去Supermarket買"Coca-Cola Zero",有好多氣幾好飲架係Zero Sugar (印係罐身),回到家中阿B一路食一路訓,因為佢已經好攰lu。


沒有留言:

發佈留言