2007年3月16日星期五

莎莉蛋糕 (內附食譜)


我阿婆鍾意食蛋糕,我就用左材料2倍份量整左2個蛋糕,但係有少少出錯,所以失敗左
,就係係我整好晒要焗既時候,發覺點解多左一隻蛋呢,我先記起我落少左一隻蛋,嗚嗚~~~,個蛋糕焗左出黎好實,好似唔熟咁,但係我阿婆話好食,其實我覺阿婆係我鍾實fans,呵呵~~~


莎莉蛋糕 

材料: (7x16.5x5.5cm蛋糕模)

白油 Shortening                       68g

牛油 Butter                              54g

Sugar / Icing sugar             100g (我落少d)

Salt                                     1/3 tsp

低粉 Cake flour                        135g

泡打粉 Baking powder              1/4 tsp

Eggs                                   2

Milk                                     16g

做法:

1.      白油、牛油加鹽打勻,糖分34次加入打成奶白;

2.      加蛋打勻;

3.      分幾次加入已過篩的麵粉同泡打粉攪勻;

4.      最後加奶打成幼滑麵糊;

5.      倒入焗模中至半滿,放入已預熱180度的焗爐中焗4045分鐘;

6.      取出放涼後放入雪櫃 / 冰格雪一日,即可食用~

 

***注意***

1.      如不想用白油,可以全部用牛油;

2.      加蛋後可能打唔勻,此時可以慢慢逐少加入麵粉一起打,漸漸便可把材料打勻;

3.      焗的時候蛋糕表面可能會裂,焗時可用一個小焗杯載半杯水放入焗爐一同焗,即可避免

焗到咁上下(大約30分鐘左右)可以用籤試下個蛋糕有無麵糊痴住,無就可以用淨係開上發熱線上色,咁就會好似街果d咁上面先係深色啦~


 


沒有留言:

發佈留言